Том 70 № 1 (2022): «Психология» сериясы
Жарияланған:
March 2022
Тұтас шығарылым
Статьи
ЕРЛІ-ЗАЙЫПТЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУЫНЫҢ ОТБАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСҚА ӘСЕРІ
МЕДИАТЕХНОЛОГИЯ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТІНІҢ НЕГІЗДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
ПАНДЕМИЯ КЕЗЕҢІНДЕГІ УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ӘЛ-АУҚАТЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫ МӘСЕЛЕСІ
Психикалық дамуы тежелген балалардың бейнелі есте сақтауын педагогикалық түзету : Психикалық дамуы тежелген балалардың бейнелі есте сақтауын педагогикалық түзету
СПЕЦИФИКА РАЗВИТИЯ РЕЧЕВОЙ КОММУНИКАЦИИ ДОШКОЛЬНИКОВ С ОБЩИМ НЕДОРАЗВИТИЕМ РЕЧИ.
МНЕМОТЕХНИКАНЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ III ДЕҢГЕЙІНДЕГІ СӨЙЛЕУДІҢ ЖАЛПЫ ДАМЫМАУЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫ СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУ РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ:
КИНЕМАТОГРАФИЧЕСКИЕ ПРЕДПОЧТЕНИЯ И БАЗОВЫЕ ЧЕРТЫ ЛИЧНОСТИ: ЭМПИРИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ
А ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДАҒЫ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ - ТҰЛҒАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ: ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ - ТҰЛҒАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ОПЫТ ВНЕДРЕНИЯ ПРЕДМЕТА «ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ» В КАЗАХСКОМ НАЦИОНАЛЬНОМ ЖЕНСКОМ ПЕДАГОГИЧЕСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ЭМОЦИЯЛЫҚ КҮЙІНЕ ҰЛТТЫҚ ОЮ-ӨРНЕКТІ МАНДАЛА ТЕРАПИЯСЫ АРҚЫЛЫ ӘСЕР ЕТУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
СТРЕССОУСТОЙЧИВОСТЬ КАК ОДИН ИЗ ФАКТОРОВ ЭФФЕКТИВНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СОТРУДНИКОВ: ЛИТЕРАТУРНЫЙ ОБЗОР ИССЛЕДОВАНИЙ
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДАҒЫ МАЗАСЫЗДЫҚТЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯСЫНЫҢ ОҚУШЫЛАРЫН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ
СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ КҮЙІН БАҒАЛАУДА 16PF CATTELL САУАЛНАМАСЫН ҚОЛДАНУ
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ -ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ШАРТТАРЫ
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКЕМЕЛЕРДЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ КАБИНЕТ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӘЛЕУМЕТТІК БІЛІМ БЕРУ МОДЕЛІНЕ САЙ ТИІМДІЛІГІН КӨТЕРУ ШАРТТАРЫ
STUDY ON KAZAKHSTANI STUDENTS PSYCHOLOGICAL MOTIVATION TO MIGRATE TO DEVELOPED COUNTRIES OF ASIA
кәсіби бағдар беру Жоғары сынып оқушыларына оn-line автоматтандырылған жүйе арқылы мамандығын анықтаудың маңыздылығы
Е.В.РАСПОПИННІҢ «СТРЕСС КӨЗДЕРІНЕ ТӨЗІМДІЛІК ШКАЛАСЫ» СҰРАҚНАМАСЫНЫҢ ҚАЗАҚ ТІЛДІ НҰСҚАСЫНЫҢ БЕЙІМДЕЛУІ
Есту қабілеті зақымдалған кіші мектеп жасындағы оқушыларды математика сабағын оқытуда дидактикалық ойындардың тиімділігі
МАЗМҰНДЫҚ-МАҒЫНАЛЫҚ НЕГІЗДЕГІ ТҰЛҒАҒА БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МЕХАНИЗМДЕРІ
ДЕФЕКТОЛОГ СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНЕ БАҒЫТТАЛҒАН ТӘСІЛДЕР МӘСЕЛЕСІН ЗЕРТТЕУДІҢ ҒЫЛЫМИ -ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Қазақстандық жалғызбасты аналардың типологиясы және тұлғалық сипаттамалары
ОНР БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРІКТІ ЗЕЙІНІН ТҮЗЕТУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІ ДАМЫМАҒАН (7-9 ЖАС) БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУЫН ДАМЫТУДАҒЫ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
БОЛAШAҚ ПЕДAГОГТAРДЫҢ КӘСІБИ СAНA СЕЗІМІН «МЕКТЕП-ЖОҒAРҒЫ ОҚУ ОРНЫ» ЖҮЙЕСІНДЕ ДAМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕГІ РЕФЛЕКСИЯНЫҢ РӨЛІ: ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕ.