Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

Том 70 № 1 (2022): «Психология» сериясы

Жарияланған: March 2022

Тұтас шығарылым

Статьи

Фарида Аяганова
ЕРЛІ-ЗАЙЫПТЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУЫНЫҢ ОТБАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСҚА ӘСЕРІ
Шолпан Сатиева
ТҰЛҒААРАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАҒЫ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚ МӘСЕЛЕСІ
Галия Абилбакиева
МЕДИАТЕХНОЛОГИЯ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТІНІҢ НЕГІЗДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
Zhanargul Kurmangaliyeva
ПАНДЕМИЯ КЕЗЕҢІНДЕГІ УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ӘЛ-АУҚАТЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫ МӘСЕЛЕСІ
Aruzhan Sailauova
Психикалық дамуы тежелген балалардың бейнелі есте сақтауын педагогикалық түзету : Психикалық дамуы тежелген балалардың бейнелі есте сақтауын педагогикалық түзету
Диана Жанәділ
СПЕЦИФИКА РАЗВИТИЯ РЕЧЕВОЙ КОММУНИКАЦИИ ДОШКОЛЬНИКОВ С ОБЩИМ НЕДОРАЗВИТИЕМ РЕЧИ.
Адалят Гаит
МНЕМОТЕХНИКАНЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ III ДЕҢГЕЙІНДЕГІ СӨЙЛЕУДІҢ ЖАЛПЫ ДАМЫМАУЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫ СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУ РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ:
Гаухар Ешмуратова
КИНЕМАТОГРАФИЧЕСКИЕ ПРЕДПОЧТЕНИЯ И БАЗОВЫЕ ЧЕРТЫ ЛИЧНОСТИ: ЭМПИРИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ
Assel Kudarinova
А ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДАҒЫ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ - ТҰЛҒАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ: ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ - ТҰЛҒАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ
Шынар Усенбаева
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
. Л.К.Ермекбаева
ОПЫТ ВНЕДРЕНИЯ ПРЕДМЕТА «ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ» В КАЗАХСКОМ НАЦИОНАЛЬНОМ ЖЕНСКОМ ПЕДАГОГИЧЕСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ
Салтанат Букешова
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ЭМОЦИЯЛЫҚ КҮЙІНЕ ҰЛТТЫҚ ОЮ-ӨРНЕКТІ МАНДАЛА ТЕРАПИЯСЫ АРҚЫЛЫ ӘСЕР ЕТУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Гулмира Момбиева,Б.Б.Исатаева .,Ж.А.Жунисбекова .
АУТЕНТИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Ұлбосын Қыяқбаева
ПСИХОСОМАТИКАЛЫҚ БҰЗЫЛЫСТАРДА ГЕШТАЛЬТ ТЕРАПИЯСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ
Асем Жакатаева
СТРЕССОУСТОЙЧИВОСТЬ КАК ОДИН ИЗ ФАКТОРОВ ЭФФЕКТИВНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СОТРУДНИКОВ: ЛИТЕРАТУРНЫЙ ОБЗОР ИССЛЕДОВАНИЙ
Алия Конысбаева
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДАҒЫ МАЗАСЫЗДЫҚТЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
Н.С.,А.М. Шынасыл,Э.Т. Адилова,Г.Ш. Жұмағұлова
ЖОО-НЫҢ ТҮРЛІ МАМАНДЫҚТАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТЕМПЕРАМЕНТ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУ
gulmira topanova
МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯСЫНЫҢ ОҚУШЫЛАРЫН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ
Жанат Сардарова ,Адильшинова З. У, Алиманова А.Т. .
ЖАСӨСПІРІМДЕР АРАСЫНДАҒЫ СУИЦИДТІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ АЛДЫН-АЛУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жұлдыз Абдимуса,. Тапалова О.В.,. Абдрахманов А.Е.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ КҮЙІН БАҒАЛАУДА 16PF CATTELL САУАЛНАМАСЫН ҚОЛДАНУ
Асыл Аренова,Эльмира Баярыстанова
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Роза Абдрахманова,M.A. Абсатова
БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ -ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ШАРТТАРЫ
Н. С Жумашева,Ж.А. Ақылбаева
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ИНКЛЮЗИВТІ МӘДЕНИЕТ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Бакыт Жигитбекова
. МІНЕЗ АКЦЕНТУАЦИЯСЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ.
Дана Кенесхан
ЖАСӨСПІРІМДЕРДЕГІ ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ: ӘДЕБИЕТКЕ ШОЛУ
Сымбат Орынбасарова
ӘСКЕРИ ҚЫЗМЕТШІЛЕРДЕГІ ЭМОЦИОНАЛДЫ ЖАНУ СИНДРОМЫН ЗЕРТТЕУ
Жания Шегебай
ПСИХОЛОГ ТҮЛЕКТЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТІНЕ БЕЙІМДЕЛУІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Лаура Шотыбаева,Ғ.Ә. Абаева
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКЕМЕЛЕРДЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ КАБИНЕТ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӘЛЕУМЕТТІК БІЛІМ БЕРУ МОДЕЛІНЕ САЙ ТИІМДІЛІГІН КӨТЕРУ ШАРТТАРЫ
Гульшат Кошжанова
АРНАЙЫ ПЕДАГОГ МАМАННЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК РӨЛІ
Диана Мухамбеткалиева
STUDY ON KAZAKHSTANI STUDENTS PSYCHOLOGICAL MOTIVATION TO MIGRATE TO DEVELOPED COUNTRIES OF ASIA
Жайна Бейсенбаева
кәсіби бағдар беру Жоғары сынып оқушыларына оn-line автоматтандырылған жүйе арқылы мамандығын анықтаудың маңыздылығы
SAYA BAPAYEVA,Анар Аликпарқызы
Е.В.РАСПОПИННІҢ «СТРЕСС КӨЗДЕРІНЕ ТӨЗІМДІЛІК ШКАЛАСЫ» СҰРАҚНАМАСЫНЫҢ ҚАЗАҚ ТІЛДІ НҰСҚАСЫНЫҢ БЕЙІМДЕЛУІ
Айдос Бекмұрат
АУТИЗМІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЖАҒЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Айдана Орынбек,Жаннат Сардарова,Манет Жанғозиева
Есту қабілеті зақымдалған кіші мектеп жасындағы оқушыларды математика сабағын оқытуда дидактикалық ойындардың тиімділігі
АЙДЖАНОВА ЗАМИРА,Кусаинова Маншук,Тарих Айым
МАЗМҰНДЫҚ-МАҒЫНАЛЫҚ НЕГІЗДЕГІ ТҰЛҒАҒА БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МЕХАНИЗМДЕРІ
Гүлім Нусупова
ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЫНЫНЫҢ БЕЛСЕНДІЛІГІҢ БҰЗЫЛУ МЕХАНИЗМІ
Тулепова Л .
ДЕФЕКТОЛОГ СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНЕ БАҒЫТТАЛҒАН ТӘСІЛДЕР МӘСЕЛЕСІН ЗЕРТТЕУДІҢ ҒЫЛЫМИ -ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Айдана Курмашова
АНА МЕН ҰЛЫ АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Әсел Ахметова,Әлия Мамбеталина
Қазақстандық жалғызбасты аналардың типологиясы және тұлғалық сипаттамалары
Гаухар Мамбеталина
Даун синдромы бар баланың дамуы мен әлеуметтенуіндегі ананың рөлі
Бибымария Мырзатаева
БАЛАЛАРДЫҢ ЭТНОМӘДЕНИ СӘЙКЕСТЕНУІ МЕН ДИАГНОСТИКАЛАУ ӘДІСТЕМЕЛЕРІ
Зарина Ахмуллаева
ОНР БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРІКТІ ЗЕЙІНІН ТҮЗЕТУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
Алия Косшыгулова
ЭТНОМӘДЕНИ БІРЛІКТЕРДІ ОҚЫТУДАҒЫ ЭТНОПСИХОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІ
asema Myrzakhmetova
ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІ ДАМЫМАҒАН (7-9 ЖАС) БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУЫН ДАМЫТУДАҒЫ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
Акбота Сеитова
БОЛAШAҚ ПЕДAГОГТAРДЫҢ КӘСІБИ СAНA СЕЗІМІН «МЕКТЕП-ЖОҒAРҒЫ ОҚУ ОРНЫ» ЖҮЙЕСІНДЕ ДAМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Динара Арганчиева
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕГІ РЕФЛЕКСИЯНЫҢ РӨЛІ: ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕ.
Салтанат Сәлмеке,Айнұр Дүйсенбаева ,Ляззат Лимашева,ГҮЛДАНА РАЙС
ЖОО СТУДЕНТТЕРІН КӘСІБИ ІС ӘРЕКЕТКЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЯРЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ
Ақерке Төлешова
А ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРҒА ЕРТЕ КӨМЕК КӨРСЕТУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ МЕН ҰЙЫМДАСЫРУ МОДЕЛІН ЗЕРТТЕУДЕГІ БАЛА ДАМУЫНЫҢ ОНТОГЕНЕТИКАЛЫҚ НЕГІЗІ