Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Психология» сериясы

Том 71 № 2 (2022): Психология

Жарияланған: 06-2022

Description

Психология сериясы  2 ( 71) 2022

Тұтас шығарылым

Статьи

Галия Сулейменова,Канатовна,Тілекқабылқызы ,Ерболатқызы
ЖЕТКІНШЕКТІК ШАҚТАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕРЦЕПЦИЯНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Г.Н. Кисметова,Г.А. Турежанова,Д.Б. Навекова
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ЖАҒДАЙЫН ОТБАСЫЛЫҚ ҚАТЫНАСТАР АРҚЫЛЫ ТҮЗЕТУ
Николай Семенович Шадрин,Бахытжан Оспанова
ПСИХОЛОГИЯДА АБСТРАКТІДЕН НАҚТЫҒА КӨТЕРІЛУ ӘДІСІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ НЕГІЗІНДЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ДЕҢГЕЙЛЕРІ, ЖАҚТАРЫ МЕН КЕЗЕҢДЕРІ ТУРАЛЫ ИДЕЯЛАРЫН АМПЛИФИКАЦИЯЛАУ (ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МЫСАЛДАРЫМЕН)
Ардах Ерментаева,Анар Калжанова
УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АССЕРТИВТІЛІК ДЕҢГЕЙІ МЕН ЖЕКЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫНА COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНЫҢ ӘСЕРІ
Т.В. Черникова,И.К Аманова,Н.А Кудушева
ҚАЗІРГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЖЕКЕ ӨЗІНДІК ТИІМДІЛІГІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУДІҢ ЭМПИРИКАЛЫҚ НӘТИЖЕЛЕРІН ТАЛДАУ
Гаухар Мамбеталина,Жанат Аубакирова
Даун синдромы бар балаларды тәрбиелеп отырған аналардың күнделікті проәлеуметтік мінез-құлқы:
С. Бурленова,Р.Ш. Сабирова
С.О.Бурленова_Р.Ш.Сабирова_ мақала
Ulzhan Zhetkergenova,А.Л. Нурмағанбетов
АБАЙ ҚАРА СӨЗДЕРІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СЫРЫ
Алтынай Қожан
СПОРТШЫЛАРДАҒЫ СТРЕССКЕ ТӨЗІМДІЛІКТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫН ЗЕРТТЕУ
Саягуль Унайбекова,М.П. Кабакова
ТОЛЫҚ ҚАНДЫ ЖӘНЕ ЖАРТЫЛАЙ ҚАНДЫ ОТБАСЫЛАРДАҒЫ СИБЛИНГТЕР ҚАТЫНАСТЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Асель Ахметова
ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН ЖАЛҒЫЗ БАСТЫ АНАЛАРДЫҢ ПРОАКТИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ЗЕРТТЕУ
Г.Т. Топанова,Т.К. Болеев
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ СУИЦИД СТАТИСТИКАСЫНЫҢ ДҰРЫСТЫҒЫН ТАЛДАУ
Жансая Отарбаева
КӘСІБИ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ МЕХАНИЗМДЕРІ
Г.С. Оразаева ,А.C. Оспанова
АТА-АНАЛАРДЫ ТҮЗЕТЕ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНА ЖҰМЫЛДЫРУДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
Толкын Ингайбекова
А ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК -КОММУНИКАТИВТІ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ТАНЫМДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСЕПКЕ АЛУ
Санжар Мамадалиев,Акбота Нурсултановна
А АРНАЙЫ ПЕДАГАГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ БАРЫСЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЖОБАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ - ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - АСПЕКТІЛЕРІ
Гульмира Ниетбаева,Фатима Багиярова,Арна Аплашова
ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ АЛАҢДАУШЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
Динара Толымбекова,Майра Кабакова
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ЫНТАСЫН АРТТЫРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ ЕҢБЕККЕ ҚАНАҒАТТАНУДЫ ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
М.А. Абсатова ,Р.Б. Абдрахманова,А.Э. Абдрахманов
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ РЕСУРСТАРДЫҢ МАҢЫЗЫ
Б.Д. Жигитбекова
ӘЙЕЛДЕРДЕГІ ПСИХОСОМАТИКАЛЫҚ БҰЗЫЛУЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
Т. Тажибаев
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДАҒЫ АГРЕССИЯ МЕН ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ
Баян Куандыкова
RESEARCH CONCERNING THE INFLUENCE OF PARENT-CHILD RELATIONSHIP ON THE SELF-INJURIOUS BEHAVIOUR OF MINORS IN THE PANDEMIC PERIOD: RESEARCH CONCERNING THE INFLUENCE OF PARENT-CHILD RELATIONSHIP ON THE SELF-INJURIOUS BEHAVIOUR OF MINORS IN THE PANDEMIC PERIOD
A. Ануарбекова,С.Ж. Омірбек
СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРМЕН ТҮЗЕТЕ – ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДА ЛЭПБУК ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ МӘНІ
З.М. Садвакасова ,З.Б. Мадалиева ,О.Х. Аймағанбетова , Н.М. Садықова
Өтірікті танудың қазіргі технологиялары және негативті эмоциялар
BIBIANAR BAIZHUMANOVA,Кекилбекова Мейрамкуль ,Мустапаева Талшын ,Жумадилова Акмарал
Отношение студентов к онлайн-обучению
Малика Назарова,Сaдвакасова Сaдвакасова
МЕДИАТОРЛАРДЫҢ МЕДИАЦИЯ ПРОЦЕСІНДЕ ІШКІ ЖАНЖАЛДАР ТУРАЛЫ БІЛІМДЕРІН ПАЙДАЛАНУЫ
Т.К Болеев,А.М. Аманбаева,G.T. G.T.Topanova3
ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІҢІҢ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ СУИЦИДТІК МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА ӘСЕРІ
А.Т. Матаева,Т.К. Болеев
«Применение метафор при кризисных обращениях:от теории к практике»
Алия Утеулова
XXI ҒАСЫР ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жасулан Карибаев
Дамуында ерекше қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары
Жанат Каипова,Айман Берикханова ,Гульжанар Бекмуратова
A БОЛАШАҚ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА АКТ ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ -ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
С.А. Мустафаева,А.Қ Сатова,А.Б. Сатанов,А.А. Каркулова
ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІГІ БАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОЭМОЦИОНАЛДЫ КҮЙІН ЗЕРТТЕУ
А.Ж. Калыкбаева,У. Мирзахмедова,Г.Н. Касымжанова
STUDY OF PSYCHOLOGICAL READINESS OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN THE CONTEXT OF INCLUSIVE EDUCATION
Бибымария Мырзатаева
БАЛАЛАРДЫҢ ЭТНОМӘДЕНИ БАҒЫТТЫЛЫҒЫ МӘСЕЛЕСІ: ДИАГНОСТИКАЛЫҚ АСПЕКТ
А. Апсамет,С.К Кудайбергенова
ПЕДАГОГТЕРДІҢ ӨЗ ДЕНСАУЛЫҒЫНА ҚАТЫНАСЫН ЗЕРТТЕУ
Наталья Герасимова,А.А. Қасымжанова
Кәсіпкерлік қызметті жоспарлайтын білім алушылардың көшбасшылығын көрсету ерекшеліктері
Замира Айджанова,Айым Тарих,Бакыт Жигитбекова
ПАЙЫМДАУЛАР МЕН ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ТЕҢЕСТІРУДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Салтанат Сәлмеке,Ляззат Лимашева,Гүлдана Райс
СӨЙЛЕУІ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМ ҮРДІСТЕРІН ДАМЫТУДА ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
Айгерим Тастанова,М. Mun
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ӨЛШЕРУДІҢ НЕГІЗГІ ТӘСІЛДЕРІ
Адина Ниязова,Забира Мадалиева
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ САЛАУАТТЫҚТЫҢ БОЛЖАУШЫСЫ РЕТІНДЕ ТҰРАҚТЫЛЫҚ