Том 71 № 2 (2022): Психология
Жарияланған:
June 2022
Тұтас шығарылым
Статьи
ПСИХОЛОГИЯДА АБСТРАКТІДЕН НАҚТЫҒА КӨТЕРІЛУ ӘДІСІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ НЕГІЗІНДЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ДЕҢГЕЙЛЕРІ, ЖАҚТАРЫ МЕН КЕЗЕҢДЕРІ ТУРАЛЫ ИДЕЯЛАРЫН АМПЛИФИКАЦИЯЛАУ (ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МЫСАЛДАРЫМЕН)
УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АССЕРТИВТІЛІК ДЕҢГЕЙІ МЕН ЖЕКЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫНА COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНЫҢ ӘСЕРІ
ҚАЗІРГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЖЕКЕ ӨЗІНДІК ТИІМДІЛІГІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУДІҢ ЭМПИРИКАЛЫҚ НӘТИЖЕЛЕРІН ТАЛДАУ
Даун синдромы бар балаларды тәрбиелеп отырған аналардың күнделікті проәлеуметтік мінез-құлқы:
С.О.Бурленова_Р.Ш.Сабирова_ мақала
СПОРТШЫЛАРДАҒЫ СТРЕССКЕ ТӨЗІМДІЛІКТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫН ЗЕРТТЕУ
ТОЛЫҚ ҚАНДЫ ЖӘНЕ ЖАРТЫЛАЙ ҚАНДЫ ОТБАСЫЛАРДАҒЫ СИБЛИНГТЕР ҚАТЫНАСТЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН ЖАЛҒЫЗ БАСТЫ АНАЛАРДЫҢ ПРОАКТИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ЗЕРТТЕУ
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ СУИЦИД СТАТИСТИКАСЫНЫҢ ДҰРЫСТЫҒЫН ТАЛДАУ
А ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК -КОММУНИКАТИВТІ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ТАНЫМДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСЕПКЕ АЛУ
А АРНАЙЫ ПЕДАГАГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ БАРЫСЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЖОБАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ - ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - АСПЕКТІЛЕРІ
ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ АЛАҢДАУШЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ЫНТАСЫН АРТТЫРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ ЕҢБЕККЕ ҚАНАҒАТТАНУДЫ ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ РЕСУРСТАРДЫҢ МАҢЫЗЫ
RESEARCH CONCERNING THE INFLUENCE OF PARENT-CHILD RELATIONSHIP ON THE SELF-INJURIOUS BEHAVIOUR OF MINORS IN THE PANDEMIC PERIOD: RESEARCH CONCERNING THE INFLUENCE OF PARENT-CHILD RELATIONSHIP ON THE SELF-INJURIOUS BEHAVIOUR OF MINORS IN THE PANDEMIC PERIOD
СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРМЕН ТҮЗЕТЕ – ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДА ЛЭПБУК ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ МӘНІ
МЕДИАТОРЛАРДЫҢ МЕДИАЦИЯ ПРОЦЕСІНДЕ ІШКІ ЖАНЖАЛДАР ТУРАЛЫ БІЛІМДЕРІН ПАЙДАЛАНУЫ
ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІҢІҢ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ СУИЦИДТІК МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА ӘСЕРІ
«Применение метафор при кризисных обращениях:от теории к практике»
XXI ҒАСЫР ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Дамуында ерекше қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары
A БОЛАШАҚ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА АКТ ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ -ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІГІ БАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОЭМОЦИОНАЛДЫ КҮЙІН ЗЕРТТЕУ
STUDY OF PSYCHOLOGICAL READINESS OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN THE CONTEXT OF INCLUSIVE EDUCATION
Кәсіпкерлік қызметті жоспарлайтын білім алушылардың көшбасшылығын көрсету ерекшеліктері
ПАЙЫМДАУЛАР МЕН ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ТЕҢЕСТІРУДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ӨЛШЕРУДІҢ НЕГІЗГІ ТӘСІЛДЕРІ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ САЛАУАТТЫҚТЫҢ БОЛЖАУШЫСЫ РЕТІНДЕ ТҰРАҚТЫЛЫҚ