іздеу
ҚАЗАҚСТАНДА ЖӘНЕ ТҮРКИЯДА ОҚИТЫН ҚАЗАҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘЛ-АУҚАТЫНЫҢ ОЛАРДЫҢ ҮЙЛЕСІМДІЛІК СЕЗІМІ МЕН ТӨЗІМДІЛІК ҚАСИЕТІМЕН БАЙЛАНЫСЫ
ЕРЕКШЕ БІЛІМ ҚАЖЕТТІГІ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ҮРДІСІНДЕ, ӘЛЕУМЕТТІК-КОГНИТИВТІ ДАҒДЫЛАРДЫҢ ДАМУЫН ЗЕРТТЕУ
ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЭМПАТИЯЛЫҚ ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ ДЕҢГЕЙІН ЗЕРТТЕУ
С.О.Бурленова_Р.Ш.Сабирова_ мақала
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ИНДУКТИВТІК ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІНІҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Студент жастар арасында неке серіктесін таңдаудың жеке стратегиялары: эмпирикалық зерттеу
Моделирование психолого-педагогического сопровождения студентов с особыми образовательными потребностями в вузе в условиях инклюзивного образования
БІРІНШІ КУРС СТУДЕНТТЕРІНІҢ БЕЙІМДЕЛУІНЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГТІҢ ӘСЕРІН ТӘЖІРИБЕЛІК ЗЕРТТЕУ
ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР МАГИСТРАНТТАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПОРТРЕТІ (Satbayev University мысалында): ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР МАГИСТРАНТТАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПОРТРЕТІ
ПСИХОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫНДАҒЫ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУ МӘСЕЛЕСІ
КӘСІБИ БАҒЫТТЫЛЫҚТЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ МОТИВАЦИЯЛЫҚ АЙМАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫНА ӘСЕРІ
СТУДЕНТТЕРДЕ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІНІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ МЕН ТҰЛҒАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ
СТУДЕНТ ЖАСТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПОРТРЕТІ: HONORS COLLEGE ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРІ
БІЛІМ АЛУШЫ ҚАНДАСТАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІСІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘЛ-АУҚАТЫН ЗЕРТТЕУ
СТУДЕНТТЕРІНІҢ БОЛАШАҚ МАМАНДЫҒЫНА САЙ ИМИДЖІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫН ЗЕРТТЕУ
Есту қабілеті зақымдалған кіші мектеп жасындағы оқушыларды математика сабағын оқытуда дидактикалық ойындардың тиімділігі
СИНЕКТИКА ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА ЖҰМСАҚ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫҢ БІР ЖОЛЫ РЕТІНДЕ
Жоғары сынып оқушыларының кәсіп таңдауына әсер етуші психологиялық факторлар
ОҚЫТУШЫЛАР МЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ МӘДЕНИЕТІ МЕН ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНЕ ЦИФРЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ӘСЕРІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ "FLIPPED CLASSROOM" ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
АРАЛАС ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ