Том 77 № 4 (2023): «Психология» сериясы
Жарияланған:
12-2023
Description
«Психология» сериясы
Статьи
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ ЖАҒДАЙДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚОСУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МЕН ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГТЕРДІҢ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТІНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ АЛҒЫШАРТЫ
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ ҮЛКЕН ЖЕТІЛІК (G7) ЕЛДЕРІНДЕГІ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІ САЛЫСТЫРМАЛЫ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
ИНТРА-КУЛЬТУРНОЕ (ВНУТРИКУЛЬТУРНОЕ) ИССЛЕДОВАНИЕ ОСОБЕННОСТЕЙ ЭМОЦИОНАЛЬНОГО БЛАГОПОЛУЧИЯ КАЗАХСТАНЦЕВ ПЕНСИОННОГО ВОЗРАСТА
Мақала СТУДЕНТТЕРМЕН ЖҰМЫС АТҚАРУ БАРЫСЫНДА ПРОКРАСТИНАЦИЯНЫ ЖЕҢУДІҢ ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕРІ
Студент жастар арасында неке серіктесін таңдаудың жеке стратегиялары: эмпирикалық зерттеу
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ҮЛГІДЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘЛ-АУҚАТ, ДИСПОЗИЦИЯЛЫҚ ОПТИМИЗМ ЖӘНЕ ОНТОГЕНЕТИКАЛЫҚ РЕФЛЕКСИЯНЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ КӨРСЕТКІШТЕРІНІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫН ЗЕРТТЕУ
АУТИЗМІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУІНІҢ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЖАҒЫН АНЫҚТАУДА Н.В. СЕРЕБРЯКОВА, Л.С. СОЛОМОХОВАНЫҢ ӘДІСТЕМЕСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
ҚАБ ЕРЕСЕК МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІ ҚАБІЛЕТТЕРІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
КЛАССИФИКАЦИЯ ОНЛАЙН-СООБЩЕСТВ. НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ СИСТЕМЫ КАСТОМИЗАЦИИ ПО ИЗУЧАЕМОЙ ПРОБЛЕМЕ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ "FLIPPED CLASSROOM" ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
КОХЛЕАРЛЫ ИМПЛАНТТАЛҒАН ҚАЗАҚ ТІЛДІ БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТУ – СӨЙЛЕУІН ОҢАЛТУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ:
Қазіргі заманғы мәдениетаралық кеңістіктегі жастардың этникалық сәйкестігінің ерекшеліктері
ОРТА ЖАСТАҒЫ ӘЙЕЛ АДАМДАРДЫҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ ДЕНЕЛІК-МЕН ИМИДЖІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҒЫЛЫМДА МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕСІ
БЕЙІМДЕЛЕТІН ӘЛЕУМЕТТІК ЖҰМЫСТЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ: ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕЙТІН ОТБАСЫЛАРДЫ ҚОЛДАУ ФАКТОРЛАРЫ
Балалардың суицидке бейімділік деңгейін төмендетудің тиімді механизмі ретінде символизация негізінде отбасылық құндылықтарды тану дағдыларын қалыптастыру
АУЫРУ, СТРЕСС ЖӘНЕ САНАУ ЕРЕСПЕКТІЛЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ФИЗИКАЛЫҚ САУАУЛЫҒЫНЫҢ КОМПОНЕНТТЕРІНЕ ҚАНДАЙ БАЙЛАНЫСТЫ