Мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті дағдыларын дамыту мәселесі қазіргі таңда өзекті мәселе болып табылады.
Бұл мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті дағдыларының ерекшеліктері туралы мәселе қарастырылады. Ересек мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті қабілеттерді меңгеру ерекшеліктері талқыланады. Олар сыныптастарымен қарым-қатынас жасағанда көптеген ерекше қасиеттерді көрсетеді. Сонымен қатар, олар бұл жастағы балалардың психологиялық, эмоционалдық және психикалық дамуына қарым-қатынас ортасы тікелей әсер етеді деп тұжырымдайды.
Ересек мектеп жасына дейінгі балалардың ерекшеліктерін диагностикалау үшін зерттеу нәтижелері талданады және математикалық тәсілмен өңделеді. Математикалық деректерді талдау үшін статистикалық бағдарламалық қамтамасыз ету SPSS 23 нұсқасы, U-Mann-Whitney тесті және Spearman корреляциялық тесті қолданылады. Қарым-қатынас дағдыларын дамытуда гендерлік теңсіздіктер бар және эмоционалдық интеллект пен коммуникативті дағдыларды дамыту ересек мектеп жасына дейінгі балаларда қатар жүретіні дәлелденді.