іздеу
АТА-АНАЛАР МЕН БАЛАЛАР ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯСЫ
- ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ШЕКТЕУЛІ АТА-АНАЛАР МЕН ОЛАРДЫҢ ЕСТИТІН БАЛАЛАРЫ АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ : -
АТА-АНАЛАРДЫ ТҮЗЕТЕ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНА ЖҰМЫЛДЫРУДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТЕ-ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ ҚОЛДАУҒА ОТБАСЫН ДАЙЫНДАУ ЖҮЙЕСІН МОДЕЛЬДЕУ
Аутизм спектрінің бұзылуы бар балалар аналарының эмоционалдық сферасының сипаттамасы
ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУҒА ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ТҮЗЕУ ЖҰМЫСЫНА ҚАТЫСТЫРУҒА ДАЙЫНДАУ ЖҮЙЕСІ
АСЫРАП АЛУШЫ АТА-АНАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ІРІКТЕУ ЖӘНЕ СҮЙЕМЕЛДЕУ ТҰРАҚТЫ АЛМАСТЫРУШЫ ОТБАСЫНЫҢ АЛҒЫШАРТТАРЫ РЕТІНДЕ
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МОТИВАЦИЯЛЫҚ САЛАСЫН ЖӘНЕ ОНЫҢ БАҒЫТЫН ЗЕРТТЕУ
ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕП ОТЫРҒАН ОТБАСЫЛАРДАҒЫ БАЛА МЕН АТА-АНАНЫҢ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫН ТАЛДАУ
149-156
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҒЫЛЫМДА МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕСІ
ТОЛЫҚ ЕМЕС ОТБАСЫЛАРДАҒЫ ЖАСӨСПІРІМДЕРДЕГІ АГРЕССИВТІЛІК ДЕҢГЕЙІН ЗЕРТТЕУ
ОТБАСЫЛАР МЕН МЕКТЕПТЕРДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТІГІ: ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИЯЛЫҚ ӘСЕР
213-220
ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ БАЛА-АТА-АНА ҚАТЫНАСТАРЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ЖАҒДАЙЫН ОТБАСЫЛЫҚ ҚАТЫНАСТАР АРҚЫЛЫ ТҮЗЕТУ
. МІНЕЗ АКЦЕНТУАЦИЯСЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ.
ӨМІРЛІК ҚИЫНДЫҚТАРДЫ ЖЕҢУДІҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ ӘКЕ МЕН АНАНЫҢ ӨКІЛДІГІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
122-128
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ӨЗІНДІК БАҒАЛАУЫНА ОТБАСЫЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ӘСЕРІ
ЕРЕКШЕ БІЛІМ ҚАЖЕТТІГІ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ҮРДІСІНДЕ, ӘЛЕУМЕТТІК-КОГНИТИВТІ ДАҒДЫЛАРДЫҢ ДАМУЫН ЗЕРТТЕУ
Дамуында ерекше қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары
А ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ҚОЛДАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ИНКЛЮЗИВТІ МӘДЕНИЕТ ПСИХОЛОГИЯСЫ
ЖАСӨСПІРІМДЕР АРАСЫНДАҒЫ СУИЦИДТІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ АЛДЫН-АЛУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Даун синдромы бар баланың дамуы мен әлеуметтенуіндегі ананың рөлі