іздеу
ЗЕРТТЕУ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ БІРЫҢҒАЙ ЖҮЙЕСІН ҚҰРУДА ҚАТЫСУДЫ БАСҚАРУДЫ ПАЙДАЛАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
стр 9-19
ПАРТИСИПАТИВТІ БАСҚАРУДЫҢ ПРОЦЕССТІК ПАРАДИГМАСЫ
ҚАЗАҚСТАНДА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ "FLIPPED CLASSROOM" ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Моделирование психолого-педагогического сопровождения студентов с особыми образовательными потребностями в вузе в условиях инклюзивного образования
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ ЖАҒДАЙДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚОСУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
ИНКЛЮЗИВТІ ЖАҒДАЙЛАРДА АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ЖЕКЕ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ
АРАЛАС ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ ҮЛКЕН ЖЕТІЛІК (G7) ЕЛДЕРІНДЕГІ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІ САЛЫСТЫРМАЛЫ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІН ЗЕРТТЕУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
АРНАЙЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ТОП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХОФИЗИКАЛЫҚ ТӘРБИЕСІНДЕГІ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
9-14
ЖACӨCПIPIМДEPМEН ЖҮPГIЗIЛEТIН AГPECCИВТI МIНEЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ AЛДЫН-AЛУ ЖҰМЫCТAPЫН ЖEТIЛДIPУДIҢ ЖOЛДAPЫ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚАТЫНАС ТЕОРИЯСЫНЫҢ МАҢЫЗЫН ЗЕРТТЕУ
БОЛАШАҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ МАМАНДАРЫН ОЛИМПИАДАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ НЕГІЗІНДЕ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСТАРЛАРЫ
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ БЕЙІМДЕЛУІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
А АРНАЙЫ ПЕДАГАГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ БАРЫСЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЖОБАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ - ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - АСПЕКТІЛЕРІ
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ БЕЙМДЕЛУ МӘСЕЛЕСІ
ОҚЫТУШЫ МЕН СТУДЕНТТЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТОЛЕРАНТЫЛЫҚТАРЫ МЕН ЖЕТКІЛІКСІЗ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҒЫНА КРЕАТИВТІЛІКТІҢ ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ
63-68
A БОЛАШАҚ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА АКТ ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ -ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
АҚПАРАТТАНДЫРУДАН ЦИФРЛАНДЫРУҒА КӨШУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖОСПАРЛАУ ДАЙЫНДЫҒЫН ЗЕРТТЕУ
ЕРЕКШЕ БІЛІМ ҚАЖЕТТІГІ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ҮРДІСІНДЕ, ӘЛЕУМЕТТІК-КОГНИТИВТІ ДАҒДЫЛАРДЫҢ ДАМУЫН ЗЕРТТЕУ
ЖОО ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ ҮШІН ACTION RESEARCH ӨТКІЗУДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФАСИЛИТАЦИЯЛАУ
СТУДЕНТТЕРДІҢ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ АРҚЫЛЫ ТАНЫМ ПРОЦЕССТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ