іздеу
С.О.Бурленова_Р.Ш.Сабирова_ мақала
Отношение студентов к онлайн-обучению
СТУДЕНТТІҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЕТІСТІКТЕРІНЕ ОҚЫТУШЫ ЭМПАТИЯСЫНЫҢ ЫҚПАЛЫ
ОҚУШЫНЫҢ ДЕРБЕСТІГІНЕ ІШКІ ЖӘНЕ СЫРТҚЫ МОТИВАЦИЯНЫҢ ӘСЕР
Қазақстанның медициналық және көпсалалы университеттері үлгісінде студенттердің конвергентті оқу дағдыларын дамыту қажеттілігін психологиялық-педагогикалық тұрғыда негіздеу
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ БЕЙІМДЕЛУІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
«ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
АРАЛАС ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ҮРДІСІНДЕГІ КЕДЕРГІЛЕРІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЖОО 1 курс студенттерінің эмоционалдық интеллектінің дамуы.
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МОТИВАЦИЯЛЫҚ САЛАСЫН ЖӘНЕ ОНЫҢ БАҒЫТЫН ЗЕРТТЕУ
Моделирование психолого-педагогического сопровождения студентов с особыми образовательными потребностями в вузе в условиях инклюзивного образования
ЕРЕКШЕ БІЛІМ ҚАЖЕТТІГІ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ҮРДІСІНДЕ, ӘЛЕУМЕТТІК-КОГНИТИВТІ ДАҒДЫЛАРДЫҢ ДАМУЫН ЗЕРТТЕУ
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
УНИВЕРСИТЕТТЕ ОҚЫТУШЫЛАР ҚҰРАМЫН ДАЯРЛАУДА ГИБРИДТІ ОҚЫТУДЫ (HYFLEX TECHNOLOGY) ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ КОНЦЕПЦИЯСЫ
Психологиялық категория ретінде өзін-өзі бағалаудың кіші жастағы оқушыларды оқытудағы табыстылығына әсері
Action research негізінде жоо оқытушыларының зерттеу белсенділігін дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ БАРЫСЫНДАҒЫ ЭМОЦИЯЛЫҚ КҮЙІН ТҰРАҚТАНДЫРУДА АРТ-ТЕРАПИЯНЫ ПАЙДАЛАНУ
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНЫҢ БІЛІМ ОРТАСЫНА СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АДАПТАЦИЯЛАНУЛАРЫНДАҒЫ РЕФЛЕКСИЯНЫҢ РӨЛДІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР МАГИСТРАНТТАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПОРТРЕТІ (Satbayev University мысалында): ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР МАГИСТРАНТТАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПОРТРЕТІ
БІЛІМ АЛУШЫЛАР КҮЙЗЕЛІСІ МЕН АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЕТІСТІКТЕРІ АРАСЫНДАҒЫ БАЙЛАНЫСҚА ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЫҚПАЛЫ
СТУДЕНТТЕРДІҢ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫ БАҒАЛАУ: ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІНЕН