іздеу
ЛУДОМАНИЯНІҢ КОГНИТИВТІ ЖӘНЕ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ БОЛЖАУШЫЛАРЫ: ИМПУЛЬСИВТІЛІКТЕН ПАТОЛОГИЯЛЫҚ ТӘУЕЛДІЛІККЕ ДЕЙІН
246-264
ЖЕКЕ СИПАТТАРЫ ЖӘНЕ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТКЕ ҚОЛДАНЫЛУЛАР – SMART PLATFORM АРҚЫЛЫ ПСИХОДИАГностикалық МҮМКІНДІКТЕРДІ ТАЛДАУ
42-59
БЕЙІНДІК СЫНЫПТАРДАҒЫ ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫ: БЕЙІМДЕЛУ ЖӘНЕ ДАМУ
125-136
САНДЫҚ ТӘУЕЛДІЛІК ЖАҒДАЙЫНДА БАЛАЛАРДАҒЫ ГИПЕРСТИМУЛЯЦИЯ ЖӘНЕ КОГНИТИВТІ ИКЕМДІЛІКТІҢ ТӨМЕНДЕУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
151-161
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУДЕ ПЕДАГОГТЕРДІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН МЕҢГЕРУДЕ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІСІ
137-146
Студенттердің академиялық үлгеріміне эмоционалдық интеллектінің әсері
СПОРТШЫЛАРДЫҢ СПОРТТЫҚ ДАЙЫНДЫҚҚА ҚАТЫСУЫНЫҢ ДЕТЕРМИНАНТЫ РЕТІНДЕ ӘЛЕУМЕТТІК ҚОЛДАУДЫ ҚАБЫЛДАУ КОМПОНЕНТТЕРІ
47-56
ОТБАСЫЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БЕРУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МЕХАНИЗМДЕРІ: БАЙЛАНЫС, ИДЕНТИФИКАЦИЯ ЖӘНЕ ИМПРИНТИНГТІҢ РӨЛІ
50-62
ПСИХОЛОГИЯ МЕН ЭКСПРЕССИВТІК СТИЛИСТИКАЛЫҚ ПАРАДИГМАНЫҢ СИНЕРГЕТИКАЛЫҚ КОНСОЛИДАЦИЯЛАНУ АСПЕКТІСІ:
УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЗЕЙІН ҚАСИЕТТЕРІ МЕН ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗМЕТІН РАЦИОНАЛДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ КОМПОНЕНТТЕРІНІҢ БАЙЛАНЫСЫ
140-154
Студенттердің тұлғалық қарым-қатынасына эмоциялық интеллектінің әсерін психологиялық зерттеу
277-285
ЖАҒЫМСЫЗ КӨЗҚАРАСТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ТҰРҒЫНДАРЫНА ӘСЕРІ
185-198
1 КУРС СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЖАҢА ОҚУ ОРТАСЫНА БЕЙІМДІЛІГІ МЕН ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУ МОТИВАЦИЯСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
114-125
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕКЕ ДАМУЫ МЕН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘЛ-АУҚАТЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ ТИІМДІ САЯСАТЫ МЕН ШАРАЛАРЫ: ТАЛДАМАЛЫҚ ШОЛУ
29-42
ҚАЗАҚСТАНДА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ БЕЙІМДЕЛУІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
СТУДЕНТТЕРДЕ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІНІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ МЕН ТҰЛҒАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ
ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ АЛҒЫШАРТТАРЫ
ПОЛИГРАФ КӨМЕГІМЕН ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛАТЫН ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ЖҮРГІЗУ ӘДІСНАМАСЫ
Z ҰРПАҒЫ ӨКІЛДЕРІНІҢ ЖАЛҒЫЗДЫҚ ПСИХОЛОГИЯСЫ: ҚҰНДЫЛЫҚТАР, ТҰЛҒАЛЫҚ БІРЕГЕЙЛІК ЖӘНЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСҚА ҚАЖЕТТІЛІК
280-290
