Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

іздеу

1 - 25/ 31 нәтиже 1 2 > >> 
. Жумашева Н.С.,. Магауина А.У.
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТТІҢ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
. Нуржигитов А.С. ,. Алметов Н.Ш. ,. Аксакалова Ж.К.,. Сахиева Ф.Ә
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ ҮЛКЕН ЖЕТІЛІК (G7) ЕЛДЕРІНДЕГІ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІ САЛЫСТЫРМАЛЫ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
. Г.Т. Топанова, 1 Р.Н. Демиденко ,2 Н.М. Клюжина 3
ОНЛАЙН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ЖАСТАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУЫ
221-226
. С.К. Алимбаева,. К.Б. Сматова,. Ж.Т. Сабралиева
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ПСИХОДИАГНОСТИКАНЫ САНДЫҚ ФОРМАТҚА АУЫСТЫРУ ҮРДІСІН ЗЕРТТЕУ
Гүлназ Абилдаева,Айгуль Нұрахметова
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МОТИВАЦИЯЛЫҚ САЛАСЫН ЖӘНЕ ОНЫҢ БАҒЫТЫН ЗЕРТТЕУ
Лаура Шотыбаева,Ғ.Ә. Абаева
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКЕМЕЛЕРДЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ КАБИНЕТ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӘЛЕУМЕТТІК БІЛІМ БЕРУ МОДЕЛІНЕ САЙ ТИІМДІЛІГІН КӨТЕРУ ШАРТТАРЫ
А.С. А.С.Косшыгулова1
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІНДІК ҰЙЫМДАСТЫРУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
144-148
. Аренова А.Х.,Жунусбекова А,Калбергенова Ш.Б
УНИВЕРСИТЕТТЕ ОҚЫТУШЫЛАР ҚҰРАМЫН ДАЯРЛАУДА ГИБРИДТІ ОҚЫТУДЫ (HYFLEX TECHNOLOGY) ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ КОНЦЕПЦИЯСЫ
Assel Kudarinova
А ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДАҒЫ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ - ТҰЛҒАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ: ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ - ТҰЛҒАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ
Ainur Ospanova
. ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛ БҰЗЫЛЫСТАРЫН АНЫҚТАУ ЖӘНЕ ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫН ТИІМДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ
А.С. Оспанова А.С.
МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТА ТУРАЛЫ ТҮСІНІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҮМЫСТАР ҰЙЫМДАСТЫРУ
76-81
. Р.А.Кошжанов,. А.К.Бейсенбаева
СТУДЕНТТЕРДІҢ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ АРҚЫЛЫ ТАНЫМ ПРОЦЕССТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Светлана Бахишева,Асылбек Ирғалиев,Рысқаным Кинжекова,Ақкүміс Кемешова
АРАЛАС ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Зару Кульшарипова;Бисембаева Нагима Асанхановна ,Смыков Әмір Серікұлы ,Кошкимбаева Раиса Халыковна
Жоғары сынып оқушыларыда өзін-өзі реттеудің қалыптасуын зерттеу
Улжаркын Әбдіғапбарова,Надежда Жиенбаева,Сая Байсұлтанова
ПАРТИСИПАТИВТІ БАСҚАРУДЫҢ ПРОЦЕССТІК ПАРАДИГМАСЫ
A. Ануарбекова,С.Ж. Омірбек
СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРМЕН ТҮЗЕТЕ – ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДА ЛЭПБУК ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ МӘНІ
Жасулан Карибаев
Дамуында ерекше қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары
С.А. Мустафаева,А.Қ Сатова,А.Б. Сатанов,А.А. Каркулова
ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІГІ БАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОЭМОЦИОНАЛДЫ КҮЙІН ЗЕРТТЕУ
Алия Конысбаева
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДАҒЫ МАЗАСЫЗДЫҚТЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
Тулепова Л .
ДЕФЕКТОЛОГ СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНЕ БАҒЫТТАЛҒАН ТӘСІЛДЕР МӘСЕЛЕСІН ЗЕРТТЕУДІҢ ҒЫЛЫМИ -ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Айжан Шадырова,Галия Абаева,Лаура Бутабаева
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ: ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ
Изат, Ошақпаева , Жаппасбаева М.М. , С.К. , К.Н.
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ДАМЫТУШЫ ОЙЫННЫҢ ТИГІЗЕТІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘСЕРІ
24-28
Ш.Сапарбайқызы 1, А.А.Қуат2
БИОЛОГИЯ САБАҒЫНДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Айжан Шадырова
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ МЕКТЕП МҰҒАЛІМІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЯРЛЫҒЫ
Рауан Алибаева, Орманова Зауре, Болеев Талант Орманова Зауре, Болеев Талант
Жасөспірімдердегі суицидтік мінез-құлықтың алдын алу бойынша профилактикалық және психокоррекциялық шаралар
1 - 25/ 31 нәтиже 1 2 > >>