іздеу
ПАРТИСИПАТИВТІ БАСҚАРУДЫҢ ПРОЦЕССТІК ПАРАДИГМАСЫ
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ ЖАҒДАЙДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚОСУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН СТУДЕНТТЕРДІ ЖОО-ДА ОҚУҒА БЕЙІМДЕУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ШАРТТАРЫ: БЕЙІМДЕУ
336-344
ЖАҒЫМСЫЗ КӨЗҚАРАСТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ТҰРҒЫНДАРЫНА ӘСЕРІ
185-198
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА СӨЗ ТАПТАРЫН ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА БАҒДАРЛАП ОҚЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
АРНАЙЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ТОП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХОФИЗИКАЛЫҚ ТӘРБИЕСІНДЕГІ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
9-14
ОЙЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІСІН ДАМЫТУҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БЕЙІМДЕЛУ МЕН САЛАУАТТЫЛЫҚТЫҢ ӘСЕРІ
76-85
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНЫҢ БІЛІМ ОРТАСЫНА СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АДАПТАЦИЯЛАНУЛАРЫНДАҒЫ РЕФЛЕКСИЯНЫҢ РӨЛДІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
«ТЕРЕҢДЕТУ» ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ ПРИНЦИПІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАЛДАУ ЖАСАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
ИССЛЕДОВАНИЕ ВЛИЯНИЯ ОСОБЕННОСТЕЙ САМОАКТУАЛИЗАЦИИ ЛИЧНОСТИ НА ФОРМИРОВАНИЕ АКЦЕНТУАЦИИ ХАРАКТЕРА У ЛИЦ ЮНОШЕСКОГО ВОЗРАСТА: ИССЛЕДОВАНИЕ ВЛИЯНИЯ ОСОБЕННОСТЕЙ САМОАКТУАЛИЗАЦИИ ЛИЧНОСТИ НА ФОРМИРОВАНИЕ АКЦЕНТУАЦИИ ХАРАКТЕРА У ЛИЦ ЮНОШЕСКОГО ВОЗРАСТА
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІНІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙІН ДИАГНОСТИКАЛАУ
Қазақстандық жалғызбасты аналардың типологиясы және тұлғалық сипаттамалары
ЖЕКЕ СИПАТТАРЫ ЖӘНЕ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТКЕ ҚОЛДАНЫЛУЛАР – SMART PLATFORM АРҚЫЛЫ ПСИХОДИАГностикалық МҮМКІНДІКТЕРДІ ТАЛДАУ
42-59
УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АССЕРТИВТІЛІК ДЕҢГЕЙІ МЕН ЖЕКЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫНА COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНЫҢ ӘСЕРІ
Зейін тәжірибесі мен шығармашылық өлшемі арасындағы байланыс туралы зерттеулерге шолу
ЖАСӨСПІРІМДЕРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРОЦЕСІНДЕ СУИЦИДТІК КӨРІНІСТЕРДІ АЛДЫН АЛУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ "FLIPPED CLASSROOM" ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
