іздеу
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
МЕДИАТОРЛАРДЫҢ МЕДИАЦИЯ ПРОЦЕСІНДЕ ІШКІ ЖАНЖАЛДАР ТУРАЛЫ БІЛІМДЕРІН ПАЙДАЛАНУЫ
МНЕМОТЕХНИКАНЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ III ДЕҢГЕЙІНДЕГІ СӨЙЛЕУДІҢ ЖАЛПЫ ДАМЫМАУЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫ СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУ РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ:
ЖАСӨСПІРІМДІК ОРТАДАҒЫ БУЛЛИНГТІ ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕСІ
Исследование инновативных качеств педагогов высшей школы
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕ ЕРЕСЕК МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОМОТОРЛЫ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ИЗУЧЕНИЕ ОБРАЗА СТРАХА В МЛАДШЕМ ШКОЛЬНОМ ВОЗРАСТЕ
кәсіби бағдар беру Жоғары сынып оқушыларына оn-line автоматтандырылған жүйе арқылы мамандығын анықтаудың маңыздылығы
Е.В.РАСПОПИННІҢ «СТРЕСС КӨЗДЕРІНЕ ТӨЗІМДІЛІК ШКАЛАСЫ» СҰРАҚНАМАСЫНЫҢ ҚАЗАҚ ТІЛДІ НҰСҚАСЫНЫҢ БЕЙІМДЕЛУІ
БАЛАЛАРДЫҢ ЭТНОМӘДЕНИ СӘЙКЕСТЕНУІ МЕН ДИАГНОСТИКАЛАУ ӘДІСТЕМЕЛЕРІ
ПЕДАГОГТЕРДІҢ ӨЗ ДЕНСАУЛЫҒЫНА ҚАТЫНАСЫН ЗЕРТТЕУ
БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҚ САПАЛАРЫ ҚАЛЫПТАСУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ
КЛИНИКАЛЫҚ ПРАКТИКАДА КИНОТЕРАПИЯНЫҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ
ҚАЗІРГІ ҚОҒАМДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУ
СТУДЕНТ ЖАСТАРҒА ТӘН ӘЛЕУМЕТТІК ФОБИЯНЫҢ КӨРІНІСТЕРІ МЕН СЕБЕПТЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУ
КӘСІПҚОЙ СПОРТШЫЛАРДЫҢ ЖЫНЫСЫ МЕН КӘСІБИ БІЛІКТІЛІГІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ ОЛАРДЫҢ МОТИВАЦИЯСЫ МЕН ӨЗІН-ӨЗІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУЫН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
Этникалық сәйкестік феномені: ғылыми-теориялық аспект
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ГИПЕРАКТИВТІ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ДЕНЕЛІК-БАҒДАРЛЫ ПСИХОТЕРАПИЯ НЕГІЗІНДЕ ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ
СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ЖАҒДАЙЫНДА «МЕН» КОНЦЕПЦИЯСЫН ЗЕРТТЕУІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ҚАБ ЕРЕСЕК МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІ ҚАБІЛЕТТЕРІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ИНДУКТИВТІК ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІНІҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЖОО ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ ҮШІН ACTION RESEARCH ӨТКІЗУДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФАСИЛИТАЦИЯЛАУ
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЕРДІҢ КҮЙЗЕЛІСКЕ ТӨЗІМДІЛІК МӘСЕЛЕСІ