іздеу
БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ЖҮЙЕСІНДЕ АДАМИ ҚҰНДЫЛЫҚТАР МЕН КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРДІ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
СӨЙЛЕУІ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМ ҮРДІСТЕРІН ДАМЫТУДА ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
ҚАЗІРГІ ҚОҒАМДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ПРОЦЕСТЕРІ ДАМУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ЕРЕКШЕ БІЛІМ ҚАЖЕТТІГІ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ҮРДІСІНДЕ, ӘЛЕУМЕТТІК-КОГНИТИВТІ ДАҒДЫЛАРДЫҢ ДАМУЫН ЗЕРТТЕУ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОНТЕКСТ ШЕҢБЕРІНДЕ ЖОО ТҮЛЕКТЕРІНІҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ОНР БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРІКТІ ЗЕЙІНІН ТҮЗЕТУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
ОҚУ ҮРДІСІНДЕ ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚАБІЛЕТТЕРІНІҢ ДАМУЫН ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫ ЗЕРТТЕУ
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕ ЕРЕСЕК МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОМОТОРЛЫ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ БІРТҰТАС ДАМЫТУДА ХАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ ҚҰРАЛДАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
165-170
ОНКОЛОГИЯЛЫҚ БӨЛІМШЕНІҢ МЕДБИКЕЛЕРІНДЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТӨЗІМДІЛІКТІ ДАМЫТУ
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҒЫЛЫМДА МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕСІ
СТУДЕНТТЕРДІҢ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫ БАҒАЛАУ: ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІНЕН
Болашақ педагог-психологтардың кәсіби құзыреттіліктерін дамытудың психологиялық-педагогикалық жағдайы
МОТИВАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ БҰЗЫЛЫСТАРЫНЫҢ БОЛЖАУШЫСЫ РЕТІНДЕ ҮЙРЕНГЕН ДӘРМЕНСІЗДІК ЖАҒДАЙЫ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ РАЗВИТИЯ ЯЗЫКОВЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ У БУДУЩИХ ОФИЦЕРОВ
ЖACӨCПIPIМДEPМEН ЖҮPГIЗIЛEТIН AГPECCИВТI МIНEЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ AЛДЫН-AЛУ ЖҰМЫCТAPЫН ЖEТIЛДIPУДIҢ ЖOЛДAPЫ
БАЛАЛАРДЫҢ ҚОРҚЫНЫШЫН ДАМЫТУДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ СТРЕСІН АЛДЫН АЛУ ЖӘНЕ ОҒАН ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ГИПЕРАКТИВТІ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕУДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТЫ
ҚАЗАҚСТАНДА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ