іздеу
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЖАСӨСПІРІМДІК ЖАСТАҒЫ ЭМОЦИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚТЫ СУБЪЕКТИВТІ БАҒАЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРІН ӨЗІН-ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУГЕ ДАЙЫНДАУДАҒЫ ЖОБАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БАҒАЛАУ
СТУДЕНТТЕРДІҢ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫ БАҒАЛАУ: ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІНЕН
ОҚУШЫНЫҢ ДЕРБЕСТІГІНЕ ІШКІ ЖӘНЕ СЫРТҚЫ МОТИВАЦИЯНЫҢ ӘСЕР
АРНАЙЫ ПЕДАГОГ МАМАННЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК РӨЛІ
МАЙЕРС - БРИГГС КОГНИТИВТІ ФУНКЦИЯЛАР БОЙЫНША СӘУЛЕТ ЖӘНЕ ҚҰРЫЛЫС САЛАСЫНДАҒЫ МАМАНДЫҚТЫ ТАҢДАУ
БІЛІМ БЕРУ ТЕСТОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: ҚОЛДАНУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ СТРЕСІН АЛДЫН АЛУ ЖӘНЕ ОҒАН ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
СТУДЕНТ ИМИДЖІ ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДАҒЫ ТЕСТ ӘДІСІ
70-80
АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ЖӘНЕ МАЗМҰНДЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
«ТЕРЕҢДЕТУ» ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ ПРИНЦИПІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАЛДАУ ЖАСАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
АНА МЕН ҰЛЫ АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Даун синдромы бар баланың дамуы мен әлеуметтенуіндегі ананың рөлі
Өтірікті танудың қазіргі технологиялары және негативті эмоциялар
БАЛАЛАРДЫҢ ЭТНОМӘДЕНИ БАҒЫТТЫЛЫҒЫ МӘСЕЛЕСІ: ДИАГНОСТИКАЛЫҚ АСПЕКТ
С.О.Бурленова_Р.Ш.Сабирова_ мақала
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ СУИЦИД СТАТИСТИКАСЫНЫҢ ДҰРЫСТЫҒЫН ТАЛДАУ
ТҰЛҒАНЫҢ БЕЛГІСІЗДІККЕ ТОЛЕРАНТТЫҒЫ МЕН СТРЕССКЕ ТӨЗІМДІЛІГІНІҢ ЗЕРТТЕЛУІ
ПОЛИГРАФ НЕГІЗІНДЕ ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ БОЙЫНША ӘЛЕМ ЕЛДЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІНЕ ТЕОРИЯЛЫҚ ШОЛУ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ МАМАННЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
107-112
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ: ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ
МИКРО- ЖӘНЕ НАНО-ОҚУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИКЕМДІ ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ ЖОЛЫ РЕТІНДЕ