іздеу
СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ АРҚЫЛЫ КӘСІБИ БІРЕГЕЙЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
202-212
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫ МЕН ПСИХОӘЛЕУМЕТТІК ДАМУЫ
КІШІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
БЕЙІНДІК СЫНЫПТАРДАҒЫ ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫ: БЕЙІМДЕЛУ ЖӘНЕ ДАМУ
125-136
ТОЛЫҚ ЕМЕС ОТБАСЫНДА БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: БАЛАНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАМУЫНА ӘСЕРІ
стр.93-104
Мақала БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ НЕЙРОДИДАКТИКАЛЫҚ КОНТЕНТ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
СТУДЕНТТЕРДІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ӨЗІНДІК ТИІМДІЛІГІ ДАМУЫНА ӘСЕР ЕТУШІ МОТИВАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРДІ ТАЛДАУ
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ПСИХОМОТОРЛЫ ДАМУДЫҢ БҰЗЫЛУ СЕБЕПТЕРІ
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУ МЕН ТАНЫМ ПРОЦЕСІ БҰЗЫЛҒАН ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ АНОМАЛЬДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕР
ҚАЗІРГІ ҚОҒАМДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУ
ТРЕНИНГ ЖҮРГІЗУ БАРЫСЫНДА ЖАСӨСПІРІМДЕРДЕ СЫНИ ОЙЛАУДЫ ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ АЛҒЫШАРТТАРЫ
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
A НАШАР ЕСТИТІН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК- ЭМОЦИОНАЛЬДЫ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ЗЕРТТЕУДІҢ ОНТОГЕНЕТИКАЛЫҚ НЕГІЗІ: есту қабілеті зақымдалған балалар
ЖАН ПИАЖЕНІҢ АЛҒАШҚЫ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫНА НЕГІЗДЕЛІП БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХИКАСЫНЫҢ ДАМУЫН ТАЛДАУ
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КОНСТРУКТИВТІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ДАҒДЫЛАРЫН ПСИХОДРАМА ӘДІСТЕРІ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
178-186
ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ДАМЫТУ: ТРЕНИНГТІК ПСИХОТЕХНОЛОГИЯ
223-231
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ ОТБАСЫЛЫҚ-ОРТАЛЫҚТАНДЫРЫЛҒАН ТӘСІЛ
300-315
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕКЕ ДАМУЫ МЕН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘЛ-АУҚАТЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ ТИІМДІ САЯСАТЫ МЕН ШАРАЛАРЫ: ТАЛДАМАЛЫҚ ШОЛУ
29-42
