іздеу
Жасөспірімдерге фальсеоинтеракцияның әлеуметтік-психологиялық әсері: социологиялық талдау
АРАЛАС ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ОТБАСЫЛАР МЕН МЕКТЕПТЕРДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТІГІ: ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИЯЛЫҚ ӘСЕР
213-220
ОРТА ЖАСТАҒЫ ӘЙЕЛ АДАМДАРДЫҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ ДЕНЕЛІК-МЕН ИМИДЖІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: АДАМ МЕН КОМПЬЮТЕРДІҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТІ ЖӘНЕ ПСИХИКАЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚТЫ ҚОЛДАУ АСПЕКТІЛЕРІ
ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ АЛҒЫШАРТТАРЫ
ҚАЗІРГІ ҚОҒАМДЫ ЖАҺАНДЫҚ АҚПАРАТТАНДЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
СТУДЕНТ ЖАСТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МІНЕЗДЕРІ МЕН ДІНИ СӘЙКЕСТІЛІК ҚҰРЫЛЫМЫН ЗЕРТТЕУ
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНЫҢ БІЛІМ ОРТАСЫНА СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АДАПТАЦИЯЛАНУЛАРЫНДАҒЫ РЕФЛЕКСИЯНЫҢ РӨЛДІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ПСИХОЛОГИЯДА КОГНИТИВТІ ЖӘНЕ ЭМОЦИОНАЛДЫ КОМПОНЕНТТЕРДІҢ АРАҚАТЫНАСЫНЫҢ ЗЕРТТЕЛУІ
ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТЕ-ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ ҚОЛДАУҒА ОТБАСЫН ДАЙЫНДАУ ЖҮЙЕСІН МОДЕЛЬДЕУ
ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ АЛАҢДАУШЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
Даун синдромы бар балаларды тәрбиелеп отырған аналардың күнделікті проәлеуметтік мінез-құлқы:
ПАЙЫМДАУЛАР МЕН ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ТЕҢЕСТІРУДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ МОТИВАЦИЯ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУ ЖӘНЕ СӘТСІЗДІКТЕН ҚОРҚУ МОТИВАЦИЯСЫСЫНЫ ЗЕРТТЕУ
33-37
ПСИХОСОМАТИКАЛЫҚ БҰЗЫЛЫСТАРДА ГЕШТАЛЬТ ТЕРАПИЯСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
СПЕЦИФИКА РАЗВИТИЯ РЕЧЕВОЙ КОММУНИКАЦИИ ДОШКОЛЬНИКОВ С ОБЩИМ НЕДОРАЗВИТИЕМ РЕЧИ.
ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУҒА ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ТҮЗЕУ ЖҰМЫСЫНА ҚАТЫСТЫРУҒА ДАЙЫНДАУ ЖҮЙЕСІ
ИЗУЧЕНИЕ ОБРАЗА СТРАХА В МЛАДШЕМ ШКОЛЬНОМ ВОЗРАСТЕ
Моделирование психолого-педагогического сопровождения студентов с особыми образовательными потребностями в вузе в условиях инклюзивного образования
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕ ЕРЕСЕК МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОМОТОРЛЫ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ