іздеу
Жоғары сынып оқушыларыда өзін-өзі реттеудің қалыптасуын зерттеу
ҚАЗІРГІ ЗАМАН ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТАЛДАУ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ МОТИВАЦИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТІҢ МАҢЫЗЫ
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЕРДІ ИНКЛЮЗИВТІ ОРТАДАҒЫ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТКЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДАУДЫҢ РОЛІ
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСТЕРІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БАСҚАРУ МӘСЕЛЕСІ
КӘСІБИ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ МЕХАНИЗМДЕРІ
ЖОО СТУДЕНТТЕРІН КӘСІБИ ІС ӘРЕКЕТКЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЯРЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ПАЙДАЛАНУҒА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУ
42-47
КОГНИТИВТІ СТИЛЬДЕРІ БАР ЕРЕСЕКТЕРДЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ ПРОЦЕСІНДЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТ ӨНІМДЕРІНІҢ МАЗМҰНЫН ТАЛДАУ.
МЕНТОРЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІН ЗЕРТТЕУ
ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЫНЫНЫҢ БЕЛСЕНДІЛІГІҢ БҰЗЫЛУ МЕХАНИЗМІ
БИОЛОГИЯ САБАҒЫНДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕРІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТОСҚАУЛДАРДЫҢ ДЕСКРИПТОРЫ РЕТІНДЕ
14-22
ЖОО ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ ҮШІН ACTION RESEARCH ӨТКІЗУДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФАСИЛИТАЦИЯЛАУ
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ, ІС-ӘРЕКЕТ СУБЪЕКТІСІНІҢ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ: КЕЙБІР ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕР
Кәсіпкерлік қызметті жоспарлайтын білім алушылардың көшбасшылығын көрсету ерекшеліктері
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МЕН ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГТЕРДІҢ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТІНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ АЛҒЫШАРТЫ
НӘТИЖЕГЕ БАҒДАРЛАНҒАН ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
СТУДЕНТТЕРДІҢ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ АРҚЫЛЫ ТАНЫМ ПРОЦЕССТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ОҚЫТУШЫНЫҢ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ:
СТРЕССТІК ФАКТОРЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТӨЗІМДІЛІКТІ ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ КОРРЕЛЯЦИЯЛЫҚ ТАЛДАУЫ
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ РЕСУРСТАРДЫҢ МАҢЫЗЫ
А ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК -КОММУНИКАТИВТІ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ТАНЫМДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСЕПКЕ АЛУ