Статьи
С.А. , С.В. Николаенко С.А. , Пухно С.В.
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СТРЕССТІҢ АЛДЫН АЛУ СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ КЛАССИФИКАЦИЯСЫНЫҢ БАПТАРЫ
5-10 стр
Ш.С. З.З.
ӘР ТҮРЛІ КУРСТАРДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖҮЙЕСІНІҢ ДАМУЫН ТАЛДАУ
10-18
Б.Д. , М. Б.Д. Жигитбекова, Серикбай М.
ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ СОЦИАЛЬНОЙ ИДЕНТИФИКАЦИИ
18-23
Н.М. , М.И. Н.М. Иргебаева¹, М.И. Акмусаева¹
МАЗАСЫЗДЫҚ ТҰЛҒАНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ КҮЙІ
23-30
Г.Б , С.Ф Ниетбаева Г.Б , Кұлжабаева С.Ф
МЕДИАТОР СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНІҢ КЕЙБІР ҚЫРЛАРЫ
30-32
Б.Ж. Б.Ж. Альмухамбетоваˡ
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭМОЦИЯЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ӘЛЕУМЕТТІК ОРТА ФАКТОРЛАРЫ
32-36
Ш. И., Н.Г.,. Г.С. Джанзакова Ш. И ., Дамуов Н.Г.,Сулейменова Ж.У.,Муканова Г.С1
ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІГІ
36-42
Ш.Ж ., З.У. , М.С., Р.К.
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ПАЙДАЛАНУҒА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУ
42-47
Н.Г.,А.У.., Г.Б.., Т.О. Дамуов Н.Ғ1.,Мухамбетжанова А.У1., Базарғалиев Г.Б1., Кенгесбаева Т.О.1
ЖОО-ДА КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ МҮҒАЛІМДЕРДІҢ АКТ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕР
47-52
Р.Б., Б.Д. Р.Б.Абдрахманова, Б.Д.Колдасбаева
Ғылыми зерттеулердегі «акмеологиялық әлеует» ұғымының сипаттамасы
52-58
Г., Н. С.Н. М., К.К.И.К. Дүйсенбай Г.1, Жубаназарова Н.С. Садыкова Н.М., Сайлинова К.К.,Кайратова И.К.
Дүйсенбай Г., Жубаназарова Н.С., Садыкова Н.М., Сайлинова К.К., Кайратова И.К.
58-67
Г.А., Ж.Н., С.Б. Г.А.Момбиева1, Ж.Н.Абдрахманов2, С.Б.Айнабек3
ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАРДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
67-70
А.Н. ., А.К. , Л.А. , С.Т., З. А.Н. Аутаева, А.К. Сатова, Л.А. Бутабаева, С.Т.Булабаева, З.О.Сардарова
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДАҒЫ ТЕСТ ӘДІСІ
70-80
Т.Б., Д.Ж., Е.А. А.Д.Б.М.А.В. Т.Б. Кенжебаева1, Д.Ж. Сакенов1, Е.А. Шнайдер1, А.Д. Жантемирова1, Б.М. Жапарова1, А.В. Люфт1, А.Н. Ахмульдинова
БАЛАЛАР ҮЙІНДЕГІ ӘЛЕУМЕТТЕНДІРУ
80-85
C.Б.К.К. С. Б. Ержанова , Қ. Қ. Байдетова
АРХЕТИПТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ФИЛОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
85-89
М.К.Л.О. Бөкенчина М.Қ. 1, Ағажаева Л.О., 1
ҚАУІПСІЗДІКТІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ АУМАҒЫНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЭКСПРЕСС-ДИАГНОСТИКАСЫ ӘДІСТЕРІНІҢ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУДАҒЫ БҮКІЛ ӘЛЕМДІК ТӘЖІРБИЕЛЕР
89-94
Н,С. Н.А. Н.С.Жумашева, Н.А. Орахова
КРЕДИТТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
94-99
Р. , Л. Р. Мухпулова 1 , Л. Сарсенбаева 1
МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУДІҢ ЗАМАНАУИ ТҰҒЫРЛАРЫ
99-104
С.Г.М. , Г.Т., З.М. С.Нургалиева,1Г.С.Майлыбаева2,М. Н.Қойшыбаев3, Г.Т.Азанбекова4, З.М. Исабаева5
БАСҚАРУ ПРОЦЕСІН ОҢТАЙЛАНДЫРУ: ЗАМАНАУИ УНИВЕРСИТЕТТІ БАСҚАРУ БОЙЫНША СҰРАҚТАР
104-111
А.А. Қабдырова А. А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ КЕҢІСТІГІН КЕҢЕЙТУДЕГІ ГУМАНИСТІК ИДЕЯ
11-115
Г.А. Г. А. Жакпарова1
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУГЕ ДЕГЕН ЫНТАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
115-120
Ж.А. Ш.С. Ж. А Таджибаева , Ш.С Сапарбай ,
ОҚУ ПРОЦЕСІНДЕ РЕПАТРИАНТ- СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БЕЙІМДЕЛУ МӘСЕЛЕС
120-127
Н.Ж., Н. С. Н.Ж. Әуелбекова1, Н.С. Ахтаева1
ПCИХИКАЛЫҚ ЖАЙ-КҮЙЛЕР ЖӘНЕ ҚАРТ АДАМДАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕСІ.
127-131
Қ.М. , Е.И. Қ.М. Тайболатов 1, Е.И. Бурдина1
ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІНІ ЗЕРТТЕУДІҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
131-135
О.В,¹ Ж. ¹ О.В.Завалишина,¹ Ж. Рахым.¹
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНА ҚОСУДЫҢ ШАРТЫ РЕТІНДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ДИАГНОСТИКАЛАУ
135-142
А.С.¹ Оспанова А.С.¹
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ АТА-АНАЛАР МЕН АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
142-144
А.С. А.С.Косшыгулова1
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІНДІК ҰЙЫМДАСТЫРУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
144-148
С.Р, Л.И, Э.А С.Р. Кыдырова 1 Л.И. Шалабаева 2Э.А.Айтенова
ПРОБЛЕМАЛЫҚ-ІС-ӘРЕКЕТТІК ОҚЫТУ – СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУДЫҢ ШАРТЫ
148-152