Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Психология» сериясы

Том 64 № 3 (2020): «Психология» сериясы

Жарияланған: 09-2020

Тұтас шығарылым

Статьи

С.А. , С.В. Николаенко С.А. , Пухно С.В.
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СТРЕССТІҢ АЛДЫН АЛУ СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ КЛАССИФИКАЦИЯСЫНЫҢ БАПТАРЫ
5-10 стр
Ш.С. З.З.
ӘР ТҮРЛІ КУРСТАРДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖҮЙЕСІНІҢ ДАМУЫН ТАЛДАУ
10-18
Б.Д. , М. Б.Д. Жигитбекова, Серикбай М.
ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ СОЦИАЛЬНОЙ ИДЕНТИФИКАЦИИ
18-23
Н.М. , М.И. Н.М. Иргебаева¹, М.И. Акмусаева¹
МАЗАСЫЗДЫҚ ТҰЛҒАНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ КҮЙІ
23-30
Г.Б , С.Ф Ниетбаева Г.Б , Кұлжабаева С.Ф
МЕДИАТОР СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНІҢ КЕЙБІР ҚЫРЛАРЫ
30-32
Б.Ж. Б.Ж. Альмухамбетоваˡ
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭМОЦИЯЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ӘЛЕУМЕТТІК ОРТА ФАКТОРЛАРЫ
32-36
Ш. И., Н.Г.,. Г.С. Джанзакова Ш. И ., Дамуов Н.Г.,Сулейменова Ж.У.,Муканова Г.С1
ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІГІ
36-42
Ш.Ж ., З.У. , М.С., Р.К.
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ПАЙДАЛАНУҒА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУ
42-47
Н.Г.,А.У.., Г.Б.., Т.О. Дамуов Н.Ғ1.,Мухамбетжанова А.У1., Базарғалиев Г.Б1., Кенгесбаева Т.О.1
ЖОО-ДА КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ МҮҒАЛІМДЕРДІҢ АКТ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕР
47-52
Р.Б., Б.Д. Р.Б.Абдрахманова, Б.Д.Колдасбаева
Ғылыми зерттеулердегі «акмеологиялық әлеует» ұғымының сипаттамасы
52-58
Г., Н. С.Н. М., К.К.И.К. Дүйсенбай Г.1, Жубаназарова Н.С. Садыкова Н.М., Сайлинова К.К.,Кайратова И.К.
Дүйсенбай Г., Жубаназарова Н.С., Садыкова Н.М., Сайлинова К.К., Кайратова И.К.
58-67
Г.А., Ж.Н., С.Б. Г.А.Момбиева1, Ж.Н.Абдрахманов2, С.Б.Айнабек3
ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАРДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
67-70
А.Н. ., А.К. , Л.А. , С.Т., З. А.Н. Аутаева, А.К. Сатова, Л.А. Бутабаева, С.Т.Булабаева, З.О.Сардарова
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДАҒЫ ТЕСТ ӘДІСІ
70-80
Т.Б., Д.Ж., Е.А. А.Д.Б.М.А.В. Т.Б. Кенжебаева1, Д.Ж. Сакенов1, Е.А. Шнайдер1, А.Д. Жантемирова1, Б.М. Жапарова1, А.В. Люфт1, А.Н. Ахмульдинова
БАЛАЛАР ҮЙІНДЕГІ ӘЛЕУМЕТТЕНДІРУ
80-85
C.Б.К.К. С. Б. Ержанова , Қ. Қ. Байдетова
АРХЕТИПТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ФИЛОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
85-89
М.К.Л.О. Бөкенчина М.Қ. 1, Ағажаева Л.О., 1
ҚАУІПСІЗДІКТІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ АУМАҒЫНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЭКСПРЕСС-ДИАГНОСТИКАСЫ ӘДІСТЕРІНІҢ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУДАҒЫ БҮКІЛ ӘЛЕМДІК ТӘЖІРБИЕЛЕР
89-94
Н,С. Н.А. Н.С.Жумашева, Н.А. Орахова
КРЕДИТТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
94-99
Р. , Л. Р. Мухпулова 1 , Л. Сарсенбаева 1
МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУДІҢ ЗАМАНАУИ ТҰҒЫРЛАРЫ
99-104
С.Г.М. , Г.Т., З.М. С.Нургалиева,1Г.С.Майлыбаева2,М. Н.Қойшыбаев3, Г.Т.Азанбекова4, З.М. Исабаева5
БАСҚАРУ ПРОЦЕСІН ОҢТАЙЛАНДЫРУ: ЗАМАНАУИ УНИВЕРСИТЕТТІ БАСҚАРУ БОЙЫНША СҰРАҚТАР
104-111
А.А. Қабдырова А. А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ КЕҢІСТІГІН КЕҢЕЙТУДЕГІ ГУМАНИСТІК ИДЕЯ
11-115
Г.А. Г. А. Жакпарова1
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУГЕ ДЕГЕН ЫНТАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
115-120
Ж.А. Ш.С. Ж. А Таджибаева , Ш.С Сапарбай ,
ОҚУ ПРОЦЕСІНДЕ РЕПАТРИАНТ- СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БЕЙІМДЕЛУ МӘСЕЛЕС
120-127
Н.Ж., Н. С. Н.Ж. Әуелбекова1, Н.С. Ахтаева1
ПCИХИКАЛЫҚ ЖАЙ-КҮЙЛЕР ЖӘНЕ ҚАРТ АДАМДАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕСІ.
127-131
Қ.М. , Е.И. Қ.М. Тайболатов 1, Е.И. Бурдина1
ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІНІ ЗЕРТТЕУДІҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
131-135
О.В,¹ Ж. ¹ О.В.Завалишина,¹ Ж. Рахым.¹
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНА ҚОСУДЫҢ ШАРТЫ РЕТІНДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ДИАГНОСТИКАЛАУ
135-142
А.С.¹ Оспанова А.С.¹
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ АТА-АНАЛАР МЕН АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
142-144
А.С. А.С.Косшыгулова1
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІНДІК ҰЙЫМДАСТЫРУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
144-148
С.Р, Л.И, Э.А С.Р. Кыдырова 1 Л.И. Шалабаева 2Э.А.Айтенова
ПРОБЛЕМАЛЫҚ-ІС-ӘРЕКЕТТІК ОҚЫТУ – СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУДЫҢ ШАРТЫ
148-152