іздеу
НӘТИЖЕГЕ БАҒДАРЛАНҒАН ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
Шығармашылық потенциалдың жеке ресурстары: белгісіздікке төзімділік
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ АҚЫЛ-ОЙ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ҮШІН КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ЕРЛІ-ЗАЙЫПТЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУЫНЫҢ ОТБАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСҚА ӘСЕРІ
БИОЛОГИЯ САБАҒЫНДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДАҒЫ HR-МЕНЕДЖМЕНТТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКЕМЕЛЕРДЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ КАБИНЕТ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӘЛЕУМЕТТІК БІЛІМ БЕРУ МОДЕЛІНЕ САЙ ТИІМДІЛІГІН КӨТЕРУ ШАРТТАРЫ
ЗЕРТТЕУ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ БІРЫҢҒАЙ ЖҮЙЕСІН ҚҰРУДА ҚАТЫСУДЫ БАСҚАРУДЫ ПАЙДАЛАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
стр 9-19
СТУДЕНТ ЖАСТАРҒА ТӘН ӘЛЕУМЕТТІК ФОБИЯНЫҢ КӨРІНІСТЕРІ МЕН СЕБЕПТЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУ
ТҰЛҒАНЫҢ ӨЗІНДІК САНА-СЕЗІМІН ДАМЫТУ ҮРДІСІНДЕ КОУЧИНГТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫН ЗЕРТТЕУ
ПАРТИСИПАТИВТІ БАСҚАРУДЫҢ ПРОЦЕССТІК ПАРАДИГМАСЫ
ЖАСӨСПІРІМ ҚЫЗДАРДЫҢ КӨШБАСШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДАҒЫ ӨЗІН-ӨЗІ РАСТАУ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ ЗЕРТТЕУ
ӨМІРЛІК ҚИЫНДЫҚТАРДЫ ЖЕҢУДІҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ ӘКЕ МЕН АНАНЫҢ ӨКІЛДІГІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
122-128
БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ЖҮЙЕСІНДЕ АДАМИ ҚҰНДЫЛЫҚТАР МЕН КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРДІ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
СТУДЕНТТЕРДІҢ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ АРҚЫЛЫ ТАНЫМ ПРОЦЕССТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АҚЫЛ-ОЙ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ДАМЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ: ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛАУ
ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: АДАМ МЕН КОМПЬЮТЕРДІҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТІ ЖӘНЕ ПСИХИКАЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚТЫ ҚОЛДАУ АСПЕКТІЛЕРІ
МИКРО- ЖӘНЕ НАНО-ОҚУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИКЕМДІ ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ ЖОЛЫ РЕТІНДЕ
СТУДЕНТТЕРДІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ӨЗІНДІК ТИІМДІЛІГІ ДАМУЫНА ӘСЕР ЕТУШІ МОТИВАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРДІ ТАЛДАУ
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ БЕЙІН АЛДЫНДАҒЫ ДАЯРЛАУ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ МОТИВАЦИЯЛЫҚ КОМПОНЕНТ
7=21
