іздеу
БАЛАМАЛЫ КОММУНИКАЦИЯ ҚҰРАЛДАРЫМЕН AСБ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУІН ДАМЫТУ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ РАЗВИТИЯ ЯЗЫКОВЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ У БУДУЩИХ ОФИЦЕРОВ
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРЫН (SOFT SKILLS) ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
ЖАСӨСПІРІМДЕРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРОЦЕСІНДЕ СУИЦИДТІК КӨРІНІСТЕРДІ АЛДЫН АЛУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
СИНЕКТИКА ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА ЖҰМСАҚ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫҢ БІР ЖОЛЫ РЕТІНДЕ
АУТИЗМІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЖАҒЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ҚАЗІРГІ СТУДЕНТ ЖАСТАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ҚАЖЕТТІЛІГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ АЛАҢДАУШЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
АРАЛАС ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Этникалық сәйкестік феномені: ғылыми-теориялық аспект
ОПЫТ ВНЕДРЕНИЯ ПРЕДМЕТА «ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ» В КАЗАХСКОМ НАЦИОНАЛЬНОМ ЖЕНСКОМ ПЕДАГОГИЧЕСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ
ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕП ОТЫРҒАН ОТБАСЫЛАРДАҒЫ БАЛА МЕН АТА-АНАНЫҢ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫН ТАЛДАУ
149-156
ЕРТЕ ЖӘНЕ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ТІЛДІК ЖҮЙЕСІНІҢ ҚАЛЫПТАСУ МӘСЕЛЕЛЕРІНЕ ҚАТЫСТЫ ҒЫЛЫМИ КӨЗҚАРАСТАР
156-161
ПЕДАГОГТЫҢ БЕЙІНДІК ҰТҚЫРЛЫҒЫ: ІС-ӘРЕКЕТ ӘДІСНАМАСЫ НЕМЕСЕ ОҚЫТУ-БЕЙІНДІК КОММУНИКАЦИЯ ТІЛІ
Аутизмі бар балалардың сөйлеу тілінің даму ерекшеліктері
МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯСЫНЫҢ ОҚУШЫЛАРЫН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ
ПАРТИСИПАТИВТІ БАСҚАРУДЫҢ ПРОЦЕССТІК ПАРАДИГМАСЫ
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ОҚЫТУШЫНЫҢ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ:
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОНТЕКСТ ШЕҢБЕРІНДЕ ЖОО ТҮЛЕКТЕРІНІҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
