іздеу
1 - 25/ 25 нәтиже
Зейін тәжірибесі мен шығармашылық өлшемі арасындағы байланыс туралы зерттеулерге шолу
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ӨЛШЕРУДІҢ НЕГІЗГІ ТӘСІЛДЕРІ
ИНТУИЦИЯ МЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫҢ БАЙЛАНЫСЫН ЗЕРТТЕУ
ОҚЫТУШЫ МЕН СТУДЕНТТЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТОЛЕРАНТЫЛЫҚТАРЫ МЕН ЖЕТКІЛІКСІЗ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҒЫНА КРЕАТИВТІЛІКТІҢ ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ
63-68
КОГНИТИВТІ СТИЛЬДЕРІ БАР ЕРЕСЕКТЕРДЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ ПРОЦЕСІНДЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТ ӨНІМДЕРІНІҢ МАЗМҰНЫН ТАЛДАУ.
Шығармашылық потенциалдың жеке ресурстары: белгісіздікке төзімділік
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДІҢ ОҚУШЫ ЖАСТАРДЫҢ ПСИХИКАСЫНА ЖАҒЫМСЫЗ ӘСЕРІ: АЛДЫН АЛУ ШАРАЛАРЫ
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
СИНЕКТИКА ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА ЖҰМСАҚ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫҢ БІР ЖОЛЫ РЕТІНДЕ
Исследование инновативных качеств педагогов высшей школы
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫҢ КРЕАТИВТІК КҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ҒЫЛЫМИ ШЫҒАРМАЛАСТЫҚТЫҢ РОЛІ
ОТБАСЫЛАР МЕН МЕКТЕПТЕРДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТІГІ: ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИЯЛЫҚ ӘСЕР
213-220
ОЙЫН АРҚЫЛЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
ИЗУЧЕНИЕ ОБРАЗА СТРАХА В МЛАДШЕМ ШКОЛЬНОМ ВОЗРАСТЕ
ОПЫТ ВНЕДРЕНИЯ ПРЕДМЕТА «ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ» В КАЗАХСКОМ НАЦИОНАЛЬНОМ ЖЕНСКОМ ПЕДАГОГИЧЕСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ
«ТЕРЕҢДЕТУ» ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ ПРИНЦИПІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАЛДАУ ЖАСАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУМЕН БАЙЛАНЫСЫ ЖӘНЕ ЭМОЦИЯЛАРДЫ БАСҚАРУ ТӘСІЛДЕРІ.
ПАРТИСИПАТИВТІ БАСҚАРУДЫҢ ПРОЦЕССТІК ПАРАДИГМАСЫ
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ДАРАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКЕРДІ ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП ЖАСАЛҒАН ТАНЫМДАҒЫ ИНСАЙТ МОДЕЛІ
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРЫН (SOFT SKILLS) ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
1 - 25/ 25 нәтиже