Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

Том 69 № 4 (2021): «Психология» сериясы

Жарияланған: December 2021

Тұтас шығарылым

Статьи

Асель Исаханова
ИЗУЧЕНИЕ ОБРАЗА СТРАХА В МЛАДШЕМ ШКОЛЬНОМ ВОЗРАСТЕ
Бакыт Жигитбекова
ӘЙЕЛДЕР МЕН ЕР АДАМДАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ СФЕРАСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Ainur Ospanova
. ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛ БҰЗЫЛЫСТАРЫН АНЫҚТАУ ЖӘНЕ ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫН ТИІМДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ
. Тасжурекова Ж.Т. , Оспанова А.С.
Сөйлеу тілінің қалыпты дамуының әлеуметтік шарттары
Жанар Адирбаева
A НАШАР ЕСТИТІН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК- ЭМОЦИОНАЛЬДЫ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ЗЕРТТЕУДІҢ ОНТОГЕНЕТИКАЛЫҚ НЕГІЗІ: есту қабілеті зақымдалған балалар
. А.Д. Нұрланбекова , А.А. Махметова
. ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТҰЛҒАСЫН ДАМЫТУДА ҰЛТТЫҚ САЛТ-ДӘСТҮРЛЕРДІҢ РӨЛІ: .
Гульжан Оразаева
ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУҒА ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ТҮЗЕУ ЖҰМЫСЫНА ҚАТЫСТЫРУҒА ДАЙЫНДАУ ЖҮЙЕСІ
. Балтина А.С., Искаков Т.Б.
13-15 ЖАС АРАЛЫҒЫНДАҒЫ ЖАС ДЗЮДОШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ЖАТТЫҒУ ПРОЦЕСІНДЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСКЕРУ
Алина Тоқбай
МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНДЕГІ КӘСІБИ ЖАНУ СИНДРОМЫ
. Байгалиев А.М., Бутабаева Л.А.
A ТІРЕК - ҚИМЫЛ АППАРАТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ФИЗИКАЛЫҚ ОҢАЛТУДЫҢ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ МӘСЕЛЕСІН ЗЕРТТЕУДІҢ ҒЫЛЫМИ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
. Жубаназарова Н.С , Турсынғали А.А , Сайлинова К
. ӘР ТҮРЛІ ЖАС КАТЕГОРИЯЛАРДАҒЫ ПЕДАГОГТЕРДІҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ЖАНУ КӨРІНІСТЕРІН ЗЕРТТЕУ
Айгул Садуахасова,Зина Адильшинова
ҚАЗІРГІ ЖАСӨСПІРІМДЕРДЕГІ АГРЕССИВТІЛІКТІҢ КӨРІНІСІН ЗЕРТТЕУ
Айдос Ибрагим
ВЛИЯНИЕ ТРИГГЕРОВ НА АДДИКТИВНОЕ ВЛЕЧЕНИЕ К УПОТРЕБЛЕНИЮ НАРКОТИКОВ, АЛКОГОЛЯ И УЧАСТИИ В АЗАРТНЫХ СТАВКАХ В КОНТЕКСТЕ РЕСОЦИАЛИЗАЦИИ
Anar Algozhina
the Статья Альгожина
Талипова Назым,Акмарал Магауова,Жамиля Махамбетова
Моделирование психолого-педагогического сопровождения студентов с особыми образовательными потребностями в вузе в условиях инклюзивного образования
Акмарал Касымова,Әсемгүл Өтеуова
. СӨЙЛЕУ ДАМУЫНДА АУЫТҚУЫ БАР ЕРЕСЕК МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІСІН ЗЕРТТЕУ: .
Алия Конысбаева
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕ ЕРЕСЕК МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОМОТОРЛЫ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Сания Бекжанова
МЕКТЕПТЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ-БІЛІМДІК ІС-ӘРЕКЕТТІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ: БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫ ДАЙЫНДАУ АСПЕКТІСІ
Нургайша Кудушева,Индира Аманова
ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ӨЗІНДІК ТИІМДІЛІГІН ДАМЫТУДА ТРЕНИНГ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ
Асылай Казбек
Болашақ мектеп психологтарын дайындауда қазіргі ақпараттық жүйелерді қолдану
Айдос Бекмұрат
Аутизмі бар балалардың сөйлеу тілінің даму ерекшеліктері
ZHANSAYA BOLAT
КӨПЭТНОСТЫҚ ҚОҒАМДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҒЫНЫҢ ДАМУЫН ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
Ольга Тапалова,Гульназ Абилдаева,Надежда Жиенбаева
ЖЕТІСТІКТІҢ МОТИВАЦИЯСЫ ЖӘНЕ МЕКТЕПТЕРДІҢ ӨЗІН-ӨЗІ ЖАҚТАУ ПОТЕНЦИАЛЫНЫҢ БАЙЛАНЫСЫ
Сона Пенкина,Зайни Кокшеева
Педагогикалық жұмысшыларды аттестациялаудан өткенде орта мектеп ұстаздарының тәжірибесі