Vol. 69 No. 4 (2021): Series «Psychology»
Published:
December 2021
Full Issue
Статьи
The Studying the image of fear in primary school age
FEATURES OF THE EMOTIONAL SPHERE OF WOMEN AND MEN
ORGANIZATION OF WORK ON THE IDENTIFICATION AND CORRECTION OF SPEECH DISORDERS IN CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
Social conditions for normal speech development
ONTOGENETIC FOUNDATIONS OF THE STUDY OF SOCIO-EMOTIONAL INTELLIGENCE OF PRIMARY SCHOOL CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENTS: children with hearing impairments
THE ROLE OF NATIONAL TRADITIONS AND CUSTOMS IN THE DEVELOPMENT OF THE PERSONALITY OF STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES: .
TRAINING SYSTEM FOR PARENTS OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS TO PARTICIPATE IN CORRECTIVE WORK
TAKING INTO ACCOUNT PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS IN THE EDUCATIONAL AND TRAINING PROCESS OF YOUNG JUDOKAS 13-15 YEARS OLD
МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНДЕГІ КӘСІБИ ЖАНУ СИНДРОМЫ
Scientific and theoretical foundations of the study of the technology of physical reabelitation of children with disorders of the musculoskeletal skills
. FEATURES OF EMOTIONAL BURNOUT IN TEACHERS FROM DIFFERENT AGE CATEGORIES
ҚАЗІРГІ ЖАСӨСПІРІМДЕРДЕГІ АГРЕССИВТІЛІКТІҢ КӨРІНІСІН ЗЕРТТЕУ
ВЛИЯНИЕ ТРИГГЕРОВ НА АДДИКТИВНОЕ ВЛЕЧЕНИЕ К УПОТРЕБЛЕНИЮ НАРКОТИКОВ, АЛКОГОЛЯ И УЧАСТИИ В АЗАРТНЫХ СТАВКАХ В КОНТЕКСТЕ РЕСОЦИАЛИЗАЦИИ
RESEARCH OF EMOTIONAL INTELLIGENCE DEVELOPMENT OF HIGHER SCHOOL TEACHERS
Моделирование психолого-педагогического сопровождения студентов с особыми образовательными потребностями в вузе в условиях инклюзивного образования
. STUDY OF THE SOCIAL INTELLIGENCE OF OLDER PRESCHOOLERS WITH SPEECH DEVELOPMENT DISABILITIES: .
FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF COGNITIVE AND PSYCHOMOTOR ABILITIES OF OLDER PRESCHOOL CHILDREN DURING THE PANDEMIC
МЕКТЕПТЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ-БІЛІМДІК ІС-ӘРЕКЕТТІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ: БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫ ДАЙЫНДАУ АСПЕКТІСІ
ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ӨЗІНДІК ТИІМДІЛІГІН ДАМЫТУДА ТРЕНИНГ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ
Use of modern information systems in the training of future school psychologists
Аутизмі бар балалардың сөйлеу тілінің даму ерекшеліктері
КӨПЭТНОСТЫҚ ҚОҒАМДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҒЫНЫҢ ДАМУЫН ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
INTERCONNECTION OF MOTIVATION OF ACHIEVEMENT AND SELF-ACTUALIZATION POTENTIAL OF SCHOOLS