іздеу
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ ЖАҒДАЙДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚОСУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
АУТОДЕСТРУКЦИЯ ҚАУПІМЕН БАЙЛАНЫСТЫ ТРАВМАТИКАЛЫҚ ОҚИҒАЛАРДАН КЕЙІН ӘСКЕРИ ҚЫЗМЕТШІЛЕРДІ ОҢАЛТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
СӨЙЛЕУІ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМ ҮРДІСТЕРІН ДАМЫТУДА ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНА ҚОСУДЫҢ ШАРТЫ РЕТІНДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ДИАГНОСТИКАЛАУ
135-142
ҮЛКЕН ЖЕТІЛІК (G7) ЕЛДЕРІНДЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРІН ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНА ЕНДІРУДІҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ
ПОЛИЦИЯ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ «ҚАЖУ» МӘСЕЛЕСІНІҢ ЗЕРТТЕЛУІ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ПРОЦЕСТЕРІ ДАМУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ, ІС-ӘРЕКЕТ СУБЪЕКТІСІНІҢ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ: КЕЙБІР ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕР
ОНР БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРІКТІ ЗЕЙІНІН ТҮЗЕТУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕ ЕРЕСЕК МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОМОТОРЛЫ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ҚАЗІРГІ ЖАСӨСПІРІМДЕРДЕГІ АГРЕССИВТІЛІКТІҢ КӨРІНІСІН ЗЕРТТЕУ
АУТЕНТИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ПСИХОСОМАТИКАЛЫҚ БҰЗЫЛЫСТАРДА ГЕШТАЛЬТ ТЕРАПИЯСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ
«Применение метафор при кризисных обращениях:от теории к практике»
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДАҒЫ АГРЕССИЯ МЕН ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ
ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІГІ БАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОЭМОЦИОНАЛДЫ КҮЙІН ЗЕРТТЕУ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ӨЛШЕРУДІҢ НЕГІЗГІ ТӘСІЛДЕРІ
ГИПЕРАКТИВТІ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕУДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТЫ
СПОРТШЫЛАРДАҒЫ СТРЕССКЕ ТӨЗІМДІЛІКТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫН ЗЕРТТЕУ
ЖЕТКІНШЕКТЕРГЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ПАТРИОТТЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
АЗАМАТТЫҚ АВИАЦИЯНЫҢ ҚЫЗМЕТІНЕ ЗАҢСЫ АРАЛАСУ ӘРЕКЕТТЕРІН АНЫҚТАУ ЖӘНЕ АЛДЫН АЛУ ҮШІН ЖЕДЕЛ ПСИХОДИАГНОСТИКА ӘДІСТЕРІ МЕН ҚҰРАЛДАРЫ
КИБЕРБУЛЛИНГТІҢ ЖАСӨСПІРІМДЕРГЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘСЕРІ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ РАЗВИТИЯ ЯЗЫКОВЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ У БУДУЩИХ ОФИЦЕРОВ
