nazgul auyelbekova
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУМЕН БАЙЛАНЫСЫ ЖӘНЕ ЭМОЦИЯЛАРДЫ БАСҚАРУ ТӘСІЛДЕРІ.
Аigul Syzdykbayeva
ОРТА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ COVID-19 ҚОРҚЫНЫШ ШКАЛАСЫН АНЫҚТАУ
. А.К.Сатова 1, С.С.Серікова 1 , А.Н.Аутаева 1
АУТИЗМ ПРОБЛЕМАСЫН ШЕТЕЛДІК ЖӘНЕ ОТАНДЫҚ ҒЫЛЫМДА ЗЕРТТЕУ
201-207
Динара Арганчиева
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕГІ РЕФЛЕКСИЯНЫҢ РӨЛІ: ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕ.
А.Қ. ,А.К. Егенисова А.Қ. ¹ , Серикбаева А.К. ¹
«ИНТЕЛЛЕКТ» ЖӘНЕ «ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ИНТЕЛЛЕКТ» ҰҒЫМДАРЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
37-42
Аружан Тұрсынбек,Жансая Хамит,Ардах Ерментаева
ТҰЛҒАНЫҢ ӨМІРЛІК ҚАЙРАТТАНУЫ МЕН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КАПИТАЛДЫҢ ӨЗАРА ШАРТТАСТЫҒЫ
. Жубаназарова Н. С. 1, Мадалиева З.Б.1, Умирзакова Г. К.1, Баймолдина Л.О.1
БІЛІМ БЕРУ МЕНЕДЖЕРЛЕРІН ДАЯРЛАУ САПАСЫ
108-114
Нурмаханбетов А.Л.1, Закарьянова Ш.Н.2
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ПОЛИГРАФТЫ ҚОЛДАНУДЫҢ БОЛАШАҚ КӨРІНІСІ
Г.С.Турсунгожинова1 , Г.Ж.Сарбасова2 , Ж.М.Бейсембаева3
БОЛАШАҚ ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Сардарова Ж.И 1 , Адильшинова З.У2 , Жангозиева М.С3
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ИКЕМДІ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
Егенисова А.Қ. ¹ , Джумагалиева Н.С. ²
ЖЕТКІНШЕКТЕРДІҢ АГРЕССИЯЛЫҚ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ТҮЗЕТУ ЖОЛДАРЫ
М.С.М.А Тилеубаева М.С.1 Кусаинова М.А.2
PROBLEMS OF PSYCHOLOGICAL AND SOCIOCULTURAL ADAPTATION
35-42
А.С. А.С.Косшыгулова1
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІНДІК ҰЙЫМДАСТЫРУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
144-148
Р. , Л. Р. Мухпулова 1 , Л. Сарсенбаева 1
МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУДІҢ ЗАМАНАУИ ТҰҒЫРЛАРЫ
99-104
Сымбат Орынбасарова
ӘСКЕРИ ҚЫЗМЕТШІЛЕРДЕГІ ЭМОЦИОНАЛДЫ ЖАНУ СИНДРОМЫН ЗЕРТТЕУ
Мagauova A.S. , Makhambetova Zh.T.
PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF IMPLEMENTING STRATEGIES AND MODELS FOR INCLUSIVE EDUCATION OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
Бекмуратова Г.Т. , Накушева А.М
ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЫРЫҚСЫЗ ЕСТЕ САҚТАУЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТКРІ
Толешова У.Б. , Әбдіқадырқызы Ж
ДЕСТРУКТИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДАҒЫ АРТ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДІСТЕР
Г.Т. Бекмуратова, Сейдахмет Ш.Б.
TIONA FAO NATIONAL FEATURES OF AGGRESSIVE BEHAVIOR OF CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES
Какимова А.Б
ТҰЛҒАНЫҢ САНАСЫНДАҒЫ ЖЕТІСТІКТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК КӨРІНІСТЕРІ
Н.С. Жұбаназарова , Ш.Б. Хадрова , А.А. Лиясова , Г.Нареге
ТОПАРАЛЫҚ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚТЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КОМПОНЕНТТЕРІ
Сахиева Ф.А., Исатаева Б.Б., Момбиева Г.А.
ЗАМАНАУИ ҚОҒАМ ЖӘНЕ ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ ЖАСӨСПІРІМДЕР
Жангозиева М.С.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ СТРЕСІН АЛДЫН АЛУ ЖӘНЕ ОҒАН ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
. Ж.Б.Катшибекова , О.С. Сангилбаев
КӘСІБИ-ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕЙІНІҢ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
182-187
. А.Е. Назарова, Ж.К. Манарбекова , М.П. Кабакова
СТУДЕНТ ЖАСТАРДЫҢ АТА-АНАЛЫҚ ОТБАСЫНАН БӨЛІНУ МӘСЕЛЕСІ
138-143