іздеу
АЙМАҚТЫҚ УНИВЕРСИТЕТТЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫН ӘЗІРЛЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
ПСИХОЭМОЦИОНАЛДЫҚ ТЕПЕ-ТЕҢДІКТІ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОКОРРЕКЦИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІ
7-13
Студенттердің психологиялық қанағаттануға бағыттылығы метаресурс предикторы ретінде
ОПЫТ ВНЕДРЕНИЯ ПРЕДМЕТА «ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ» В КАЗАХСКОМ НАЦИОНАЛЬНОМ ЖЕНСКОМ ПЕДАГОГИЧЕСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ
ӘЙЕЛДЕРДЕГІ ПСИХОСОМАТИКАЛЫҚ БҰЗЫЛУЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
ЖОО 1 курс студенттерінің эмоционалдық интеллектінің дамуы.
БАЛАМАЛЫ КОММУНИКАЦИЯ ҚҰРАЛДАРЫМЕН AСБ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУІН ДАМЫТУ
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРЫН (SOFT SKILLS) ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
ЦИФРЛЫҚ АДДИКЦИЯ БАР ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ-ЕРІКТІК САЛАСЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ
ПОЛИГРАФТЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, СТУДЕНТТЕРДІҢ РАДИКАЛИСТІК КӨҢІЛ-КҮЙІН ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
СӨЙЛЕУІ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМ ҮРДІСТЕРІН ДАМЫТУДА ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
КІШІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТҰЛҒААРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАРЫН АРТ-ТЕРАПИЯ ҚҰРАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Аутизм спектрінің бұзылуы бар балалар аналарының эмоционалдық сферасының сипаттамасы
АДАМНЫҢ ЖАҒЫМСЫЗ ЭМОЦИЯЛАРЫН ТАНУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ МЕН АЛГОРИТМДЕРІ
КІШІ ЖАСАУ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ КЕТТІЛІКТІ АЛДЫН АЛУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАР.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ЖАҒДАЙЫН ОТБАСЫЛЫҚ ҚАТЫНАСТАР АРҚЫЛЫ ТҮЗЕТУ
ПЕДАГОГТЕРДІҢ ӨЗ ДЕНСАУЛЫҒЫНА ҚАТЫНАСЫН ЗЕРТТЕУ
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДАҒЫ АГРЕССИЯ МЕН ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ
RESEARCH CONCERNING THE INFLUENCE OF PARENT-CHILD RELATIONSHIP ON THE SELF-INJURIOUS BEHAVIOUR OF MINORS IN THE PANDEMIC PERIOD: RESEARCH CONCERNING THE INFLUENCE OF PARENT-CHILD RELATIONSHIP ON THE SELF-INJURIOUS BEHAVIOUR OF MINORS IN THE PANDEMIC PERIOD
ЖОО СТУДЕНТТЕРІН КӘСІБИ ІС ӘРЕКЕТКЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЯРЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ
МЕНТОРЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІН ЗЕРТТЕУ
Моделирование психолого-педагогического сопровождения студентов с особыми образовательными потребностями в вузе в условиях инклюзивного образования
ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ӨЗІНДІК ТИІМДІЛІГІН ДАМЫТУДА ТРЕНИНГ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ