іздеу
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ "FLIPPED CLASSROOM" ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
А АРНАЙЫ ПЕДАГАГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ БАРЫСЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЖОБАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ - ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - АСПЕКТІЛЕРІ
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ НЕГІЗІНДЕ ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ БАҒДАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
238-246
УНИВЕРСИТЕТТЕ ОҚЫТУШЫЛАР ҚҰРАМЫН ДАЯРЛАУДА ГИБРИДТІ ОҚЫТУДЫ (HYFLEX TECHNOLOGY) ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ КОНЦЕПЦИЯСЫ
2D ЖӘНЕ 3D МОДЕЛЬДЕУ АРҚЫЛЫ БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДА STEAM ТӘСІЛІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТИІМДІЛІГІН ТАЛДАУ
стр.78-92
АРНАЙЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ТОП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХОФИЗИКАЛЫҚ ТӘРБИЕСІНДЕГІ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
9-14
АДАМНЫҢ ЖАҒЫМСЫЗ ЭМОЦИЯЛАРЫН ТАНУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ МЕН АЛГОРИТМДЕРІ
СТУДЕНТТЕРДІҢ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ АРҚЫЛЫ ТАНЫМ ПРОЦЕССТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ТҰЛҒАНЫҢ ӨЗІНДІК САНА-СЕЗІМІН ДАМЫТУ ҮРДІСІНДЕ КОУЧИНГТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫН ЗЕРТТЕУ
ҚАУІПСІЗДІКТІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ АУМАҒЫНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЭКСПРЕСС-ДИАГНОСТИКАСЫ ӘДІСТЕРІНІҢ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУДАҒЫ БҮКІЛ ӘЛЕМДІК ТӘЖІРБИЕЛЕР
89-94
АҚПАРАТТАНДЫРУДАН ЦИФРЛАНДЫРУҒА КӨШУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖОСПАРЛАУ ДАЙЫНДЫҒЫН ЗЕРТТЕУ
A ТІРЕК - ҚИМЫЛ АППАРАТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ФИЗИКАЛЫҚ ОҢАЛТУДЫҢ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ МӘСЕЛЕСІН ЗЕРТТЕУДІҢ ҒЫЛЫМИ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚҚА КӨМЕК КӨРСЕТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Өтірікті танудың қазіргі технологиялары және негативті эмоциялар
АЗАМАТТЫҚ АВИАЦИЯДАҒЫ ПРОФАЙЛЕР-ИНСПЕКТОРЛАРДЫҢ ЖҰМЫС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ТАЛДАУ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ БОЛАШАҚ АРНАЙЫ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ
БІЛІМ БЕРУ ТЕСТОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: ҚОЛДАНУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ЦИФРЛЫҚ ДИЗАЙНДЫ ЖОБАЛАУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘДЕБИ МӘТІНДЕРДЕГІ КӨРКЕМДЕГІШ ҚҰРАЛДАРДЫ ТАНУ БІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ПАЙЫМДАУЛАР МЕН ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ТЕҢЕСТІРУДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
МНЕМОТЕХНИКАНЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ III ДЕҢГЕЙІНДЕГІ СӨЙЛЕУДІҢ ЖАЛПЫ ДАМЫМАУЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫ СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУ РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ:
МАЗМҰНДЫҚ-МАҒЫНАЛЫҚ НЕГІЗДЕГІ ТҰЛҒАҒА БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МЕХАНИЗМДЕРІ
Жеке тұлғаға бағытталған білім беру бастауыш сынып оқушыларының теориялық ойлауын дамытудың шарты ретінде.
