іздеу
1 - 18/ 18 нәтиже
Жоғары сынып оқушыларыда өзін-өзі реттеудің қалыптасуын зерттеу
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ, ІС-ӘРЕКЕТ СУБЪЕКТІСІНІҢ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ: КЕЙБІР ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕР
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУМЕН БАЙЛАНЫСЫ ЖӘНЕ ЭМОЦИЯЛАРДЫ БАСҚАРУ ТӘСІЛДЕРІ.
Эмоциялық интеллект пен эмоцияны реттеудің жас және гендерлік ерекшеліктері
ЖАСӨСПІРІМДІК ЖАСТАҒЫ ЭМОЦИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚТЫ СУБЪЕКТИВТІ БАҒАЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖӘНЕ ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫҢ ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУ МОТИВАЦИЯСЫНДАҒЫ РӨЛІ
ПСИХОЛОГИЯДА КОГНИТИВТІ ЖӘНЕ ЭМОЦИОНАЛДЫ КОМПОНЕНТТЕРДІҢ АРАҚАТЫНАСЫНЫҢ ЗЕРТТЕЛУІ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ МАМАННЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
107-112
АРАЛАС ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
БІЛІМ АЛУШЫ ҚАНДАСТАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІСІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
«РЕЗИЛЕНТТІЛІК» ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРАҚТЫЛЫҚ
Студенттердің академиялық үлгеріміне эмоционалдық интеллектінің әсері
СТУДЕНТТЕРДЕГІ ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘНЕ ЭМОЦИЯЛЫҚ ИНТЕЛЛЕКТ ДАМУЫНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ МЕН ОНЫҢ ОҚУДАҒЫ ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУ МОТИВАЦИЯСЫНА ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ
ЕРЛІ-ЗАЙЫПТЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУЫНЫҢ ОТБАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСҚА ӘСЕРІ
1 - 18/ 18 нәтиже