іздеу
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ АҚЫЛ-ОЙ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ҮШІН КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
СТУДЕНТТІК ЖАСТАҒЫ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ФАКТОРЛАРЫ.
БІЛІМ АЛУШЫ ҚАНДАСТАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІСІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Өтірікті танудың қазіргі технологиялары және негативті эмоциялар
АДАМНЫҢ АГРЕССИЯЛЫҚ МІНЕЗ - КУЛКЫН ЗЕРДЕЛЕУ СУРАҒЫНА: агрессия
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІНІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙІН ДИАГНОСТИКАЛАУ
Эмоциялық интеллект пен эмоцияны реттеудің жас және гендерлік ерекшеліктері
Педагогикалық жұмысшыларды аттестациялаудан өткенде орта мектеп ұстаздарының тәжірибесі
. СӨЙЛЕУ ДАМУЫНДА АУЫТҚУЫ БАР ЕРЕСЕК МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІСІН ЗЕРТТЕУ: .
the Статья Альгожина
ИЗУЧЕНИЕ ОБРАЗА СТРАХА В МЛАДШЕМ ШКОЛЬНОМ ВОЗРАСТЕ
АРНАЙЫ ПЕДАГОГ МАМАННЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК РӨЛІ
АНА МЕН ҰЛЫ АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Қазақстандық жалғызбасты аналардың типологиясы және тұлғалық сипаттамалары
ПОЛИГРАФ КӨМЕГІМЕН ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛАТЫН ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ЖҮРГІЗУ ӘДІСНАМАСЫ
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУМЕН БАЙЛАНЫСЫ ЖӘНЕ ЭМОЦИЯЛАРДЫ БАСҚАРУ ТӘСІЛДЕРІ.
МЕНЕДЖМЕНТ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
59-63
«КҮМІС УНИВЕРСИТЕТ» ЖОБАСЫ АЯСЫНДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚТЫ ЖАҚСАРТУДЫ ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕЛЕРІ
АУТИЗМІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУІНІҢ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЖАҒЫН АНЫҚТАУДА Н.В. СЕРЕБРЯКОВА, Л.С. СОЛОМОХОВАНЫҢ ӘДІСТЕМЕСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ ЖАҒДАЙДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚОСУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
Студенттердің академиялық үлгеріміне эмоционалдық интеллектінің әсері
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҒЫЛЫМДА МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕСІ
КОГНИТИВТІ СТИЛЬДЕРІ БАР ЕРЕСЕКТЕРДЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ ПРОЦЕСІНДЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТ ӨНІМДЕРІНІҢ МАЗМҰНЫН ТАЛДАУ.