Тұтас шығарылым
Статьи
СТУДЕНТ ЖАСТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПОРТРЕТІ: HONORS COLLEGE ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРІ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
АЙМАҚТЫҚ УНИВЕРСИТЕТТЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫН ӘЗІРЛЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
НЫСАНАҒА ҚАТЫНАСТЫ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУ АРҚЫЛЫ, ШИЕЛЕНІСТЕРДІ ШЕШУДІҢ ЗАМАНАУИ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ БОЛАШАҚ АРНАЙЫ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы буллинг және кибербуллинг мәселелерін ғылыми-теориялық және салыстырмалы-аналитикалық талдау
УНИВЕРСИТЕТТЕ ОҚЫТУШЫЛАР ҚҰРАМЫН ДАЯРЛАУДА ГИБРИДТІ ОҚЫТУДЫ (HYFLEX TECHNOLOGY) ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ КОНЦЕПЦИЯСЫ
СТУДЕНТТЕРДЕ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІНІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ МЕН ТҰЛҒАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ
БІЛІМ АЛУШЫЛАР КҮЙЗЕЛІСІ МЕН АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЕТІСТІКТЕРІ АРАСЫНДАҒЫ БАЙЛАНЫСҚА ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЫҚПАЛЫ
СТУДЕНТТІК ЖАСТАҒЫ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ФАКТОРЛАРЫ.
Психологиялық категория ретінде өзін-өзі бағалаудың кіші жастағы оқушыларды оқытудағы табыстылығына әсері
СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ЖАҒДАЙЫНДА «МЕН» КОНЦЕПЦИЯСЫН ЗЕРТТЕУІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
СТУДЕНТТЕРДІҢ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫ БАҒАЛАУ: ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІНЕН
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘЛ-АУҚАТТЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ДЕМОГРАФИЯЛЫҚ СИПАТТАМАЛАРЫН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ