іздеу
1 - 20/ 20 нәтиже
ЗЕРТТЕУ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ БІРЫҢҒАЙ ЖҮЙЕСІН ҚҰРУДА ҚАТЫСУДЫ БАСҚАРУДЫ ПАЙДАЛАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
стр 9-19
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДАҒЫ HR-МЕНЕДЖМЕНТТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ПАРТИСИПАТИВТІ БАСҚАРУДЫҢ ПРОЦЕССТІК ПАРАДИГМАСЫ
СТУДЕНТ ЖАСТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚТАРЫН САҚТАУДЫҢ ОҢ ТӘЖІРИБЕСІН ДАМЫТУДАҒЫ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН БОС УАҚЫТТЫН ӘСЕРІ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘЛ-АУҚАТТЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ДЕМОГРАФИЯЛЫҚ СИПАТТАМАЛАРЫН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ МЕНЕДЖЕРЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ИКЕМДІ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІНІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙІН ДИАГНОСТИКАЛАУ
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУМЕН БАЙЛАНЫСЫ ЖӘНЕ ЭМОЦИЯЛАРДЫ БАСҚАРУ ТӘСІЛДЕРІ.
ҰЙЫМ БАСШЫСЫНЫҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ЖЕТІЛУІН БАҒАЛАУДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ФАКТОРЛАР
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОНТЕКСТ ШЕҢБЕРІНДЕ ЖОО ТҮЛЕКТЕРІНІҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТКЕРЛІГІН ДАМЫТУ
ПОЛИГРАФТЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, СТУДЕНТТЕРДІҢ РАДИКАЛИСТІК КӨҢІЛ-КҮЙІН ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
МЕНЕДЖМЕНТ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
59-63
ЛУДОМАНИЯНІҢ КОГНИТИВТІ ЖӘНЕ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ БОЛЖАУШЫЛАРЫ: ИМПУЛЬСИВТІЛІКТЕН ПАТОЛОГИЯЛЫҚ ТӘУЕЛДІЛІККЕ ДЕЙІН
246-264
1 - 20/ 20 нәтиже