іздеу
«ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ МӘСЕЛЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ТАЛДАУ
«КҮМІС УНИВЕРСИТЕТ» ЖОБАСЫ АЯСЫНДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚТЫ ЖАҚСАРТУДЫ ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕЛЕРІ
ПОЛИЦИЯ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ «ҚАЖУ» МӘСЕЛЕСІНІҢ ЗЕРТТЕЛУІ
ЖАСӨСПІРІМДІК ЖАСТАҒЫ ЭМОЦИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚТЫ СУБЪЕКТИВТІ БАҒАЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Компаниядағы психикалық денсаулыққа әсер ететін тәуекел факторлары: психологиялық салауаттылық көрсеткіштері және эмоционалдық қүйзеліс көрсеткіштерінің байланысы
в ОҚУШЫЛАРДЫҢ САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
КӘСІБИ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ МЕХАНИЗМДЕРІ
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫ МЕН ПСИХОӘЛЕУМЕТТІК ДАМУЫ
Пандемия жағдайында оқушылардың психологиялық қауіпсіздігінің детерминаторлары:
A FEATURES OF THE STRESS EFFECT TO THE PSYCHOLOGICAL HEALTH OF ORGANIZATION EMPLOYEES: FEATURES OF THE STRESS EFFECT TO THE PSYCHOLOGICAL HEALTH OF ORGANIZATION EMPLOYEES
ОРТА ЖАСТАҒЫ ӘЙЕЛ АДАМДАРДЫҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ ДЕНЕЛІК-МЕН ИМИДЖІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ПАНДЕМИЯ КЕЗЕҢІНДЕГІ УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ӘЛ-АУҚАТЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫ МӘСЕЛЕСІ
ПЕДАГОГТЕРДІҢ ӨЗ ДЕНСАУЛЫҒЫНА ҚАТЫНАСЫН ЗЕРТТЕУ
СТУДЕНТТЕРДЕГІ ДҮРБЕЛЕҢ ЖАҒДАЙЛАРЫНЫҢ КӨРІНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Аутизм спектрінің бұзылуы бар балалар аналарының эмоционалдық сферасының сипаттамасы
Болашақ педагог-психологты жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлықты алдын-алу бойынша жұмысқа даярлау
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы буллинг және кибербуллинг мәселелерін ғылыми-теориялық және салыстырмалы-аналитикалық талдау
УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АССЕРТИВТІЛІК ДЕҢГЕЙІ МЕН ЖЕКЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫНА COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНЫҢ ӘСЕРІ
МОТИВАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ БҰЗЫЛЫСТАРЫНЫҢ БОЛЖАУШЫСЫ РЕТІНДЕ ҮЙРЕНГЕН ДӘРМЕНСІЗДІК ЖАҒДАЙЫ
СТУДЕНТТІК ЖАСТАҒЫ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ФАКТОРЛАРЫ.
ҚОЛДАНБАЛЫ ПСИХОЛОГИЯДАҒЫ ТЕРІС ЭМОЦИОНАЛДЫ ЖАҒДАЙЛАРДЫ ТАНУ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ
ЖАСӨСПІРІМДІК ОРТАДАҒЫ БУЛЛИНГТІ ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕСІ
ЖАСТАРДЫҢ ОТБАСЫЛЫҚ-НЕКЕЛІК ҚАТЫНАСҚА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ МӘСЕЛЕСІ
УНИВЕРСИТЕТІҢ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ СУБЪЕКТИВТІ АМАНДЫҒЫ