Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

іздеу

1 - 20/ 20 нәтиже
Адалят Гаит
МНЕМОТЕХНИКАНЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ III ДЕҢГЕЙІНДЕГІ СӨЙЛЕУДІҢ ЖАЛПЫ ДАМЫМАУЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫ СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУ РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ:
Гүлім Нусупова
ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЫНЫНЫҢ БЕЛСЕНДІЛІГІҢ БҰЗЫЛУ МЕХАНИЗМІ
. Г. С. Оразаева,. А.Н.Аутаева,. Ш.М.Туребаева
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ ЖАҒДАЙДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚОСУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
. Ж.Т Тасжурекова ., А.Д Сейсенова ., А.С Оспанова
ЕРТЕ ЖӘНЕ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ТІЛДІК ЖҮЙЕСІНІҢ ҚАЛЫПТАСУ МӘСЕЛЕЛЕРІНЕ ҚАТЫСТЫ ҒЫЛЫМИ КӨЗҚАРАСТАР
156-161
. Оспанова А.С.¹
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ АТА-АНАЛАР МЕН АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
226-229
Егенисова А.К., Темирбаева Ж.Н
ТҰЛҒА ПСИОЛОГИЯСЫНДАҒЫ КӨШБАСШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ОНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Г., Н. С.Н. М., К.К.И.К. Дүйсенбай Г.1, Жубаназарова Н.С. Садыкова Н.М., Сайлинова К.К.,Кайратова И.К.
Дүйсенбай Г., Жубаназарова Н.С., Садыкова Н.М., Сайлинова К.К., Кайратова И.К.
58-67
А.С.¹ Оспанова А.С.¹
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ АТА-АНАЛАР МЕН АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
142-144
Дүйсенбай Г.1, Жубаназарова Н.С.2, Садыкова Н.М.3, Сайлинова К.К.4, Кайратова И.К.5
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУДА МЕНТАЛДЫ АРИФМЕТИКАНЫҢ РӨЛІ, НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ
А.М.Байкулова1, М.И.Минайдарова2, Л.И. Шалабаева³
ОЙЫН АРҚЫЛЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
Д.А.Ускенбаева1, А.М.Байкулова2, М.И.Минайдарова3
СУИЦИАЛДЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ ЖЕТКІНШЕКТЕР МӘСЕЛЕСІН ТЕОРИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ЗЕРТТЕУ
С.М. Бахишева1, Нәбиулла Н.М.2
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУДІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖӘНЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
. С.К.Алимбаева, Г.Б.Макашкулова
ЖЕТКІНШЕКТЕРДІҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
112-117
Ұлбосын Қыяқбаева
ПСИХОСОМАТИКАЛЫҚ БҰЗЫЛЫСТАРДА ГЕШТАЛЬТ ТЕРАПИЯСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ
A. Ануарбекова,С.Ж. Омірбек
СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРМЕН ТҮЗЕТЕ – ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДА ЛЭПБУК ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ МӘНІ
Салтанат Сәлмеке,Ляззат Лимашева,Гүлдана Райс
СӨЙЛЕУІ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМ ҮРДІСТЕРІН ДАМЫТУДА ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
Ұлбосын Қыяқбаева
КИБЕРБУЛЛИНГТІҢ ЖАСӨСПІРІМДЕРГЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘСЕРІ
Меруерт Асылханова,Жанылсын Нұрмұханқызы,Майра Айтқожақызы
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ПРОЦЕСТЕРІ ДАМУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Айдос Бекмұрат
АУТИЗМІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУІНІҢ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЖАҒЫН АНЫҚТАУДА Н.В. СЕРЕБРЯКОВА, Л.С. СОЛОМОХОВАНЫҢ ӘДІСТЕМЕСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Айдос Бекмұрат
АУТИЗМІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЖАҒЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
1 - 20/ 20 нәтиже