іздеу
ДЕСТРУКТИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДАҒЫ АРТ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДІСТЕР
ЖАСӨСПІРІМДЕРДЕГІ ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ: ӘДЕБИЕТКЕ ШОЛУ
ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚ КӨРСЕТЕТІН АДАМНЫҢ СӨЙЛЕУ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ЗЕРТТЕУ ЖӘНЕ СӨЙЛЕУ МАРКЕРЛЕРІН АНЫҚТАУ
ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚҚА БЕЙІМ ЖЕТКІНШЕКТЕРДІҢ ӨЗІНЕ ҚАТЫНАСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
СУИЦИАЛДЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ ЖЕТКІНШЕКТЕР МӘСЕЛЕСІН ТЕОРИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ЗЕРТТЕУ
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ АГРЕССИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН АЛДЫН АЛУ ЖӘНЕ КОРРЕКЦИЯЛАУДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
ЗАМАНАУИ ҚОҒАМ ЖӘНЕ ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ ЖАСӨСПІРІМДЕР
2-ШІ ТИПТІ ҚАНТ ДИАБЕТІМЕН АУЫРАТЫН НАУҚАСТАРДЫҢ РЕЗИЛЬЕНТТІЛІГІ, КОПИНГТІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ПЕН СОЗЫЛМАЛЫ СТРЕССТІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУ
TIONA FAO NATIONAL FEATURES OF AGGRESSIVE BEHAVIOR OF CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES
ЖАСӨСПІРІМДЕР АРАСЫНДАҒЫ СУИЦИДТІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ АЛДЫН-АЛУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
АДАМНЫҢ АГРЕССИЯЛЫҚ МІНЕЗ - КУЛКЫН ЗЕРДЕЛЕУ СУРАҒЫНА: агрессия
АЛКОГОЛЬГЕ ЖӘНЕ НАШАҒА ТӘУЕЛДІ ЖҮРЫС-ТҰРЫСТЫҢ ДЕВИАНТТЫ ФОРМАЛАРЫН ТҮЗЕТУДЕ ЖҮРІС-ТҰРЫС ТЕРАПИСЫ ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ?
ҚАРТ АДАМДАРДАҒЫ СУИЦИДТІК ТӘУЕКЕЛДІ АНЫҚТАУ ПРОБЛЕМАСЫ
АУТИСТІК СПЕКТР БҰЗЫЛЫСЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУДА АВА – ТЕРАПИЯНЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН ЖАЛҒЫЗ БАСТЫ АНАЛАРДЫҢ ПРОАКТИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ЗЕРТТЕУ
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДАҒЫ АГРЕССИЯ МЕН ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ
Делинквентті мінез-құлықтың алдын алудағы психологиялық шаралар
ЖЕТКІНШЕКТЕРДІҢ АГРЕССИЯЛЫҚ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ТҮЗЕТУ ЖОЛДАРЫ
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ШЕКТЕУЛІ АДАМДАРДЫҢ ТӘУЕЛДІ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
КӘСІБИ КҮЙЗЕЛІС ПЕН ДЕФОРМАЦИЯНЫ ЗЕРТТЕУ КОНТЕКСТІНДЕГІ ЭМОЦИОНАЛДЫ ҚАЖУ СИНДРОМЫ МЕН САБЫРЛЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ АРАСЫНДАҒЫ БАЙЛАНЫС
ЖАСТАРДЫҢ ДІНИ СЕНІМГЕ ҚАТЫНАСЫ
БЕЛГІСІЗДІК ЖАҒДАЙЫНДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ФРУСТРАЦИЯ КҮЙІН КЕШІРУІ ЖӘНЕ СТРЕСКЕ ТӨЗІМДІЛІГІ
Даун синдромы бар балаларды тәрбиелеп отырған аналардың күнделікті проәлеуметтік мінез-құлқы:
Болашақ педагог-психологты жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлықты алдын-алу бойынша жұмысқа даярлау
ТҰЛҒАНЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ӘЛУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЫҚПАЛДАР