іздеу
АЛКОГОЛЬГЕ ЖӘНЕ НАШАҒА ТӘУЕЛДІ ЖҮРЫС-ТҰРЫСТЫҢ ДЕВИАНТТЫ ФОРМАЛАРЫН ТҮЗЕТУДЕ ЖҮРІС-ТҰРЫС ТЕРАПИСЫ ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ?
МОТИВАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ БҰЗЫЛЫСТАРЫНЫҢ БОЛЖАУШЫСЫ РЕТІНДЕ ҮЙРЕНГЕН ДӘРМЕНСІЗДІК ЖАҒДАЙЫ
TIONA FAO NATIONAL FEATURES OF AGGRESSIVE BEHAVIOR OF CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES
БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҚ САПАЛАРЫ ҚАЛЫПТАСУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ
ТҰЛҒАНЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ӘЛУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЫҚПАЛДАР
2-ШІ ТИПТІ ҚАНТ ДИАБЕТІМЕН АУЫРАТЫН НАУҚАСТАРДЫҢ РЕЗИЛЬЕНТТІЛІГІ, КОПИНГТІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ПЕН СОЗЫЛМАЛЫ СТРЕССТІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУ
ДЕСТРУКТИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДАҒЫ АРТ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДІСТЕР
КӘСІБИ КҮЙЗЕЛІС ПЕН ДЕФОРМАЦИЯНЫ ЗЕРТТЕУ КОНТЕКСТІНДЕГІ ЭМОЦИОНАЛДЫ ҚАЖУ СИНДРОМЫ МЕН САБЫРЛЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ АРАСЫНДАҒЫ БАЙЛАНЫС
СУИЦИАЛДЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ ЖЕТКІНШЕКТЕР МӘСЕЛЕСІН ТЕОРИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ЗЕРТТЕУ
АУТЕНТИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЖАСТАРДЫҢ ОТБАСЫЛЫҚ-НЕКЕЛІК ҚАТЫНАСҚА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ МӘСЕЛЕСІ
БЕЛГІСІЗДІК ЖАҒДАЙЫНДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ФРУСТРАЦИЯ КҮЙІН КЕШІРУІ ЖӘНЕ СТРЕСКЕ ТӨЗІМДІЛІГІ
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЕРДІҢ КҮЙЗЕЛІСКЕ ТӨЗІМДІЛІК МӘСЕЛЕСІ
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ АГРЕССИВТІ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН АЛДЫН АЛУ ЖӘНЕ КОРРЕКЦИЯЛАУДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ АҚЫЛ-ОЙ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ҮШІН КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚҚА БЕЙІМ ЖЕТКІНШЕКТЕРДІҢ ӨЗІНЕ ҚАТЫНАСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Даун синдромы бар балаларды тәрбиелеп отырған аналардың күнделікті проәлеуметтік мінез-құлқы:
Мақала СТУДЕНТТЕРМЕН ЖҰМЫС АТҚАРУ БАРЫСЫНДА ПРОКРАСТИНАЦИЯНЫ ЖЕҢУДІҢ ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕРІ
ҚАРТ АДАМДАРДАҒЫ СУИЦИДТІК ТӘУЕКЕЛДІ АНЫҚТАУ ПРОБЛЕМАСЫ
ИССЛЕДОВАНИЕ ПОДРОСТКОВОГО ЧУВСТВА ОДИНОЧЕСТВА ОДНА ИЗ МЕР ПРОФИЛАКТИКИ СУИЦИДА: СУИЦИДТІҢ АЛДЫН АЛУ
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДАҒЫ АГРЕССИЯ МЕН ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ
АДАМНЫҢ АГРЕССИЯЛЫҚ МІНЕЗ - КУЛКЫН ЗЕРДЕЛЕУ СУРАҒЫНА: агрессия
ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖӘНЕ ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫҢ ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУ МОТИВАЦИЯСЫНДАҒЫ РӨЛІ