іздеу
Жасөспірімдерге фальсеоинтеракцияның әлеуметтік-психологиялық әсері: социологиялық талдау
ЖАСӨСПІРІМДЕРДЕГІ ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ: ӘДЕБИЕТКЕ ШОЛУ
ИССЛЕДОВАНИЕ ПОДРОСТКОВОГО ЧУВСТВА ОДИНОЧЕСТВА ОДНА ИЗ МЕР ПРОФИЛАКТИКИ СУИЦИДА: СУИЦИДТІҢ АЛДЫН АЛУ
ҚЫЗМЕТ ПРОЦЕСІНДЕГІ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ СТРЕССКЕ ТІЗІМДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы буллинг және кибербуллинг мәселелерін ғылыми-теориялық және салыстырмалы-аналитикалық талдау
ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚҚА БЕЙІМ ЖЕТКІНШЕКТЕРДІҢ ӨЗІНЕ ҚАТЫНАСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЗАМАНАУИ ҚОҒАМ ЖӘНЕ ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ ЖАСӨСПІРІМДЕР
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫ МЕН ПСИХОӘЛЕУМЕТТІК ДАМУЫ
ЖАСӨСПІРІМДЕР АРАСЫНДАҒЫ СУИЦИДТІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ АЛДЫН-АЛУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ӨЗІНДІК БАҒАЛАУЫНА ОТБАСЫЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ӘСЕРІ
ЦИФРЛЫҚ АДДИКЦИЯ БАР ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ-ЕРІКТІК САЛАСЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ
ЖАСТАРДЫҢ ОТБАСЫЛЫҚ-НЕКЕЛІК ҚАТЫНАСҚА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ МӘСЕЛЕСІ
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ СЫНИ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДИАГНОСТИКАЛАУ
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ БАРЫСЫНДАҒЫ ЭМОЦИЯЛЫҚ КҮЙІН ТҰРАҚТАНДЫРУДА АРТ-ТЕРАПИЯНЫ ПАЙДАЛАНУ
және, тағы басқа ЖАСӨСПІРІМДЕРДЕГІ ӘЛЕУМЕТТІК ФОБИЯ ЖӘНЕ СИТУАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ЖЕКЕ МАЗАСЫЗДЫҚ
УАҚЫТША ҰСТАУ ОРНЫНДА ТӘРБИЕЛЕНУШІ ЖЕТКІНШЕКТЕР ПСИХОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕР
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ КӘСІБИ БАҒЫТТЫЛЫҒЫ МЕН ЕҢБЕККЕ ДАЙЫНДЫҒЫН АНЫҚТАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жасөспірімдердегі суицидтік мінез-құлықтың алдын алу бойынша профилактикалық және психокоррекциялық шаралар
кәсіби бағдар беру Жоғары сынып оқушыларына оn-line автоматтандырылған жүйе арқылы мамандығын анықтаудың маңыздылығы
ТОЛЫҚ ЕМЕС ОТБАСЫЛАРДАҒЫ ЖАСӨСПІРІМДЕРДЕГІ АГРЕССИВТІЛІК ДЕҢГЕЙІН ЗЕРТТЕУ
. МІНЕЗ АКЦЕНТУАЦИЯСЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ.
ЖЕТКІНШЕКТЕРДІҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНДАҒЫ ҚИЫНДЫҚТАРЫН ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
КІШІ ЖАСАУ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ КЕТТІЛІКТІ АЛДЫН АЛУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАР.
КИБЕРБУЛЛИНГТІҢ ЖАСӨСПІРІМДЕРГЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘСЕРІ