Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

іздеу

1 - 14/ 14 нәтиже
Седеп Саркытбай,Клара Туребаева
МНЕМОТЕХНИКА ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
Ainur Ospanova
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ АҚЫЛ-ОЙ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ҮШІН КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Бекмуратова Г.Т. , Накушева А.М
ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЫРЫҚСЫЗ ЕСТЕ САҚТАУЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТКРІ
Aruzhan Sailauova
Психикалық дамуы тежелген балалардың бейнелі есте сақтауын педагогикалық түзету : Психикалық дамуы тежелген балалардың бейнелі есте сақтауын педагогикалық түзету
asema Myrzakhmetova
ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІ ДАМЫМАҒАН (7-9 ЖАС) БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУЫН ДАМЫТУДАҒЫ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
Аяжан Кулшарипова,Асхат Қуатбеков,Тапалова О.Б.
СТУДЕНТТЕРДЕГІ ДҮРБЕЛЕҢ ЖАҒДАЙЛАРЫНЫҢ КӨРІНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Адалят Гаит
МНЕМОТЕХНИКАНЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ III ДЕҢГЕЙІНДЕГІ СӨЙЛЕУДІҢ ЖАЛПЫ ДАМЫМАУЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫ СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУ РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ:
А.Х. Аренова ,Азиза Жунусбекова
МИКРО- ЖӘНЕ НАНО-ОҚУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИКЕМДІ ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ ЖОЛЫ РЕТІНДЕ
. Г. С. Оразаева,. А.Н.Аутаева,. Ш.М.Туребаева
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ ЖАҒДАЙДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚОСУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
Алуа Булгакбаева ,Гаухар Еркімбекова ,Акмарал Сатова ,Айша Надирбекова
Журналистердегі стресске төзімділікті дамытудың жеке преморбидтері
Салтанат Сәлмеке,Ляззат Лимашева,Гүлдана Райс
СӨЙЛЕУІ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМ ҮРДІСТЕРІН ДАМЫТУДА ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
Г.С. Дербисалова
ЗИЯТЫ БҰЗЫЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМ ПРОЦЕСТЕРІНІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙІН ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫҚ ЗЕРТТЕУ
Г А. Жакпарова 1
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
А.Қ. ,А.К. Егенисова А.Қ. ¹ , Серикбаева А.К. ¹
«ИНТЕЛЛЕКТ» ЖӘНЕ «ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ИНТЕЛЛЕКТ» ҰҒЫМДАРЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
37-42
1 - 14/ 14 нәтиже