Аңдатпа
Бұл мақалада білім беру процесіне қатысушылардың, мұғалімдер мен ата-аналардың өзара қарым-қатынасы қарастырылады, олардың бірлескен қызметі барысында олардың дамуының маңызды тетігі екі жақ үшін де жарату көзі ретінде жасалады. Қоғамның қазіргі даму кезеңінде отбасылық құндылықтардың жоғалуы демографиялық проблемалардың басты себептерінің бірі болды. Сонымен қатар, ғылыми-практикалық талдау отбасы мен мектептің құндылықтарға деген көзқарастары, тәрбие мен әлеуметтік аспектілерге деген әр түрлі көзқарасы білім беру мәселелерін шешуде түсінбеушілік пен иеліктен шығаруға әкелетінін көрсетті. Ынтымақтастықтың дәстүрлі формаларымен қатар, әлеуметтік қатынастарды дамытудың қазіргі кезеңіне тән өзара әрекеттестік түрі ретінде әлеуметтік серіктестікті материалдары зерттелді, мысалдары өзара әрекеттесу жолында ең тиімді және отбасы мен мектеп қауымдастығына алып келеді.
Отбасы мен Тәуелсіз Қазақстанның мектебі арасындағы өзара әрекеттестіктің дамуы, ғылыми ойдың дамуы, мұғалімнің тәжірибелік-бағдарланған тұлғасын және оның құзыретті әлеуметтік дағдыларын қалыптастыруға әсері бар авторға шағын экскурс жасалды.
ОТБАСЫЛАР МЕН МЕКТЕПТЕРДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТІГІ: ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИЯЛЫҚ ӘСЕР
Жарияланған June 2020
98
54
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Бекенова Ж А.1, Абдуллаева Г.О.1, . 2020. ОТБАСЫЛАР МЕН МЕКТЕПТЕРДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТІГІ: ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИЯЛЫҚ ӘСЕР. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 63, 2 (Чер 2020), 213–220. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-7847.36.