Аңдатпа
Бұл мақалада психикалық дамуының кешіктірілген түрі (ЗПР) бар жас жеткіншектермен жүргізілген психокоррекциялық жұмыстың нәтижелері берілген. Психикалық дамуы тежелген тексерілетін балалардың психофизикалық дамуын, психофизиологиялық жағдайын және бейімделу ерекшеліктерінің ерекшеліктерін зерттеу осы санаттағы балалармен психокоррекциялық жұмыс жүргізу үшін педагогикалық жағдай жасау қажеттігін дәлелдейді. Психофизикалық және психофизиологиялық жағдайды зерттеу үшін Шейх-Заде мен Кердоның функционалдық көрсеткіштері қолданылды. Психокоррекциялық жұмыс үшін түзету-дамыту гимнастикалық жаттығуларының бейімделу әдістері ұсынылды. Кіші жасөспірімдерде әлеуметтік дезадаптацияның анықталған қауіп факторлары және ұсынылып отырған психологиялық негізделген алдын алу және психокоррекция бағдарламасы психикалық дамуы тежелген балалардың психофизиологиялық жай-күйі мен әлеуметтік бейімделу сапасының жақсаруымен расталды.