Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

КІШІ ЖАСАУ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ КЕТТІЛІКТІ АЛДЫН АЛУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАР.

Жарияланған September 2022

106

107

##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Роман Пономарев

Дефектология: Арнайы педагогика мамандарын даярлау» мамандығы бойынша PhD докторанты

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті.

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Людмила Крупельницкая

психология ғылымдарының докторы, арнайы білім беру кафедрасының профессоры

Западно-Казахстанский университет им. М. Утемисова, г. Уральск, Казахстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Звайда Өтешева

М.Өтемісов  атындағы Батыс Қазақстан университетінің оқытушысы.

Аңдатпа

Аңдатпа

Бұл мақалада психикалық дамуының кешіктірілген түрі (ЗПР) бар жас жеткіншектермен жүргізілген психокоррекциялық жұмыстың нәтижелері берілген. Психикалық дамуы тежелген тексерілетін балалардың психофизикалық дамуын, психофизиологиялық жағдайын және бейімделу ерекшеліктерінің ерекшеліктерін зерттеу осы санаттағы балалармен психокоррекциялық жұмыс жүргізу үшін педагогикалық жағдай жасау қажеттігін дәлелдейді. Психофизикалық және психофизиологиялық жағдайды зерттеу үшін Шейх-Заде мен Кердоның функционалдық көрсеткіштері қолданылды. Психокоррекциялық жұмыс үшін түзету-дамыту гимнастикалық жаттығуларының бейімделу әдістері ұсынылды. Кіші жасөспірімдерде әлеуметтік дезадаптацияның анықталған қауіп факторлары және ұсынылып отырған психологиялық негізделген алдын алу және психокоррекция бағдарламасы психикалық дамуы тежелген балалардың психофизиологиялық жай-күйі мен әлеуметтік бейімделу сапасының жақсаруымен расталды.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Пономарев, Р., Крупельницкая, Л. і Утешева , З. 2022. КІШІ ЖАСАУ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ КЕТТІЛІКТІ АЛДЫН АЛУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАР. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 72, 3 (Вер 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/9719.2022.35.45.010.