Мақала қоғамның қай кезеңінде де өз маңыздылығын жоймаған көкейкесті мәселе - бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды жағдайын отбасылық қатынастар арқылы түзету жұмысына арналған. Отбасында жеке тұлғаның көптеген сапалары қалыптасып, болашақ қабілеттері мен кемшіліктері бастауын алады. Мұнда адамның адамгершілігінің негізі салынып, оның ішкі жан дүниесі, жекелігі, мінез-құлық нормалары қалыптасады. Ата-ананың отбасында тұлғааралық қарым-қатынаста көрініс табатын мінез ерекшеліктері отбасында орнайтын қатынастарға тікелей әсер етеді және нақты бір отбасылық тәрбие стильдерін таңдауларына түрткі болады.
Авторлар зерттеу тақырыбына қатысты теориялық әдебиеттерге, ғылыми-зерттеу жұмыстарына сүйене отырып, терең талдау жасаған. Оның ішінде балалардың эмоционалдық жағдайы отбасының келесі сипаттамаларымен корреляциялық байланыстылығын ашқан: ана депривациясы, ересектердің балалармен қарым-қатынасының ерекшеліктері, баланың ата-анасына эмоционалды қатынасы, отбасындағы балалардың бір-бірімен қарым-қатынасының ерекшеліктері.
Тәжірибелік эксперимент жұмысының алғашқы диагностика нәтижелері негізінде бірінші бағыт бойынша психологиялық түзету бағдарламасы құрастырылып, отбасылық ортаны қолайлы етудегі тиімділігі анықталды. Нәтижесінде бала интеллектісінің дамуында да жағымды өзгерістер болып, яғни, интеллектіге жағымды отбасылық ортаны ұйымдастыру арқылы оңтайлы ықпал етуге болатындығы дәлелденеді.