Мақалада мектеп жасына дейінгі балалардағы мазасыздықтың ерекшеліктерін олардың білім беру процесіне қатысуы тұрғысынан эксперименттік зерттеу нәтижелері келтірілген.
Алынған мәліметтер мазасыздықтың жоғары деңгейінің көрінісі бар мектеп жасына дейінгі балаларда оқу мен дамуда ерекше қиындықтар туындауы мүмкін, оның ішінде баланың тиімділігі, мінез-құлқы және жеке дамуының жалпы жағдайы.
Зерттеу нәтижелері мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында мазасыз көріністері бар мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын жасауға негіз бола алады.