Мақалада адамның психологиялық әл-ауқатын зерттеудің негізгі ережелері мен көрсеткіштерін бөліп көрсететін әлемдік психологиялық мектептің теориялық тұғырларына талдау берілген. Қарастырылып отырған тұғырлар өмір сапасының субъективті көрсеткіштерімен салыстырғанда әртүрлі аспектілерді зерттеудің көп өлшемді ережелерімен анықталады. Мақалада COVID - 19 пандемиясы кезінде ЖОО студенттерінің психологиялық әл-ауқаты туралы ойлау мәселесін зерттеу нәтижелері келтірілген. Әлеуметтік оқшаулануға байланысты студенттердің оқуы мен өзін-өзі дамытуында туындаған шектеулер психологиялық саулықты сақтау үшін айыру жағдайларын жасады. Осыған байланысты студенттер ішкі ыңғайсыздықты сезінеді, өйткені олар маңызды қажеттіліктерді толық қанағаттандыра алмайды - психикалық депрессия студенттің жеке дамуы мен оның денесінің психофизиологиялық қызметінің бұрмалануынан көрінеді. Әлеуметтік оқшаулау жағдайында өмір сүру жағдайларын өзгерту аспектілері: жұмыс және демалыс режимінің бұзылуы, физикалық белсенділіктің болмауы және психикалық белсенділіктің шамадан тыс жүктелуі көрсетілген компоненттер тізіміне қосылуы керек.
ПАНДЕМИЯ КЕЗЕҢІНДЕГІ УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ӘЛ-АУҚАТЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫ МӘСЕЛЕСІ
Жарияланған June 2022
88
70
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
пандемия, әлеуметтік оқшаулау, психологиялық депривация, психологиялық денсаулық, психологиялық әл-ауқат, рефлексия.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Kurmangaliyeva, Z. 2022. ПАНДЕМИЯ КЕЗЕҢІНДЕГІ УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ӘЛ-АУҚАТЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫ МӘСЕЛЕСІ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 70, 1 (Чер 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-7847.27.