Бұл мақалада ғылыми - зерттеу базасы зерттеліп, ОНР бар балалардағы ерікті зейінді түзету мәселелері қарастырылды. Мақалада ерікті назар аударудың бұзылуының әртүрлі тәсілдері мен себептері сипатталған, бұл өз кезегінде мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу қабілетінің бұзылуының салдары болып табылады.
Баланың сөйлеу тілінің даму деңгейін арттыру үшін барлық танымдық процестерді дамыту қажет, мұнда ерікті назар маңызды рөл атқарады. Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділік деңгейін жоғарылату - бұл барлық мамандардың жүйелі әсерін, сонымен қатар әр кезеңде танымдық белсенділікті қарастыруды қажет ететін күрделі міндет.