Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

ПЕДАГОГТЕРДІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ ЦИФРЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІКТІҢ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИАНЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПРЕДИКТОРЫ РЕТІНДЕ

Жарияланған July 2025

49

29

Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Қуандық Тайболатов

Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының аға ғылыми қызметкері

Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Гульмира Абильдинова

Еуразия Ұлттық университеті, gulmira Информатика кафедрасының қауымдастырылған профессоры, Л.Н. Гумилев 

Astana IT University
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Талғат Сембаев

PhD, профессор ассистенті, Astana IT University

Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Айтуган Альжанов

Информатика кафедрасының қауымдастырылған профессоры, Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті,

Аңдатпа

Білім беруді белсенді цифрландыру жағдайында педагогтердің цифрлық ортадағы мінез-құлқын анықтайтын жеке факторларды зерттеу ерекше өзекті болып табылады. Бұл зерттеу «Үлкен бестік» моделі бойынша анықталған педагогтердің тұлғалық қасиеттері мен олардың цифрлық белсенділігі, соның ішінде әлеуметтік медианы пайдалану жиілігі мен қалауы арасындағы байланысты анықтауға бағытталған. Зерттеуге 232 педагог қатысты, оларға тұлғалық сипаттамаларды, цифрлық белсенділікті және 10 танымал платформаны пайдалану жиілігін бағалау үшін стандартталған сауалнамалар ұсынылды. Корреляциялық талдау нәтижелері адалдық цифрлық белсенділікке теріс байланысты екенін көрсетсе (r = -0.126, P < 0.05), ал тәжірибеге ашықтық әлсіз теріс байланысты да көрсетеді (r = -0.100). Экстраверсия Instagram (r = 0.166, p = 0.011) және Telegram (r = 0.206, p = 0.002) және тәжірибеге ашықтық бірдей платформалармен (r = 0.198, p = 0.002 дейін) оң корреляцияланады. LinkedIn және сияқты кәсіби сипаттағы платформалар Scoop.it, цифрлық белсенділікпен оң байланыстарды көрсетті (r = 0.127 дейін). Нәтижелер педагогтердің цифрлық мінез-құлқын қалыптастырудағы жеке факторлардың маңыздылығын көрсетеді және цифрлық сауаттылықты арттыру және білім беру ортасын қатысушылардың жеке ерекшеліктеріне бейімдеу бағдарламаларын әзірлеу кезінде қолданылуы мүмкін.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Тайболатов, Қ., Абильдинова , Г. , Сембаев, Т. і Альжанов , А. 2025. ПЕДАГОГТЕРДІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ ЦИФРЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІКТІҢ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИАНЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПРЕДИКТОРЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 83, 2 (Лип 2025), 202–214. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.83.2.018.