Білім беруді белсенді цифрландыру жағдайында педагогтердің цифрлық ортадағы мінез-құлқын анықтайтын жеке факторларды зерттеу ерекше өзекті болып табылады. Бұл зерттеу «Үлкен бестік» моделі бойынша анықталған педагогтердің тұлғалық қасиеттері мен олардың цифрлық белсенділігі, соның ішінде әлеуметтік медианы пайдалану жиілігі мен қалауы арасындағы байланысты анықтауға бағытталған. Зерттеуге 232 педагог қатысты, оларға тұлғалық сипаттамаларды, цифрлық белсенділікті және 10 танымал платформаны пайдалану жиілігін бағалау үшін стандартталған сауалнамалар ұсынылды. Корреляциялық талдау нәтижелері адалдық цифрлық белсенділікке теріс байланысты екенін көрсетсе (r = -0.126, P < 0.05), ал тәжірибеге ашықтық әлсіз теріс байланысты да көрсетеді (r = -0.100). Экстраверсия Instagram (r = 0.166, p = 0.011) және Telegram (r = 0.206, p = 0.002) және тәжірибеге ашықтық бірдей платформалармен (r = 0.198, p = 0.002 дейін) оң корреляцияланады. LinkedIn және сияқты кәсіби сипаттағы платформалар Scoop.it, цифрлық белсенділікпен оң байланыстарды көрсетті (r = 0.127 дейін). Нәтижелер педагогтердің цифрлық мінез-құлқын қалыптастырудағы жеке факторлардың маңыздылығын көрсетеді және цифрлық сауаттылықты арттыру және білім беру ортасын қатысушылардың жеке ерекшеліктеріне бейімдеу бағдарламаларын әзірлеу кезінде қолданылуы мүмкін.
ПЕДАГОГТЕРДІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ ЦИФРЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІКТІҢ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИАНЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПРЕДИКТОРЫ РЕТІНДЕ
Жарияланған July 2025
49
29
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
тұлғалық қасиеттер
цифрлық белсенділік
педагогтер
«Үлкен бестік» моделі
әлеуметтік желілер
кәсіби даму
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Тайболатов, Қ., Абильдинова , Г. , Сембаев, Т. і Альжанов , А. 2025. ПЕДАГОГТЕРДІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ ЦИФРЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІКТІҢ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИАНЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПРЕДИКТОРЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 83, 2 (Лип 2025), 202–214. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.83.2.018.

