Мақала зейіннің қасиеттері мен университет студенттерінің оқу-танымдық іс-әрекетін ұтымды ұйымдастырудың құрамдас бөліктері арасындағы байланысты эксперименттік зерттеуге арналған. Зерттеу барысында SPSS Statistics (Statistical Package for the Social Science) статистикалық деректерді талдау пакетін қолдану арқылы теориялық талдау және модельдеу, психологиялық эксперимент және математикалық өңдеу әдістері қолданылды. Оқушылардың оқу іс-әрекетін ұтымды ұйымдастырудың ұйымдастыру-тәрбиелік, ақпараттық-тәрбиелік, танымдық-тәрбиелік құрамдас бөліктерінің мазмұнымен зейін қасиеттерінің (тұрақтылық, шоғырлану, көлем, ауысу, таңдау, бөлу) арасындағы байланыс анықталды. «Қаржы» және «Психология» мамандықтары бойынша зейіннің қасиеттері мен оқу қызметін ұтымды ұйымдастырудың ерекшелігі және университетте оқудың 2-4 курс аралығындағы даму динамикасы көрсетілген.
УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЗЕЙІН ҚАСИЕТТЕРІ МЕН ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗМЕТІН РАЦИОНАЛДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ КОМПОНЕНТТЕРІНІҢ БАЙЛАНЫСЫ
Жарияланған July 2025
53
47
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
зейін
зейіннің қасиеттері
оқу әрекетін ұтымды ұйымдастыру
оқу әрекетін ұтымды ұйымдастыру дағдылары
танымдық стильдер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Нуркасинова, Л., Катшибекова, Ж., Сангилбаев, О., Малых, С. і Берсугирова, Т. 2025. УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЗЕЙІН ҚАСИЕТТЕРІ МЕН ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗМЕТІН РАЦИОНАЛДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ КОМПОНЕНТТЕРІНІҢ БАЙЛАНЫСЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 83, 2 (Лип 2025), 140–154. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.83.2.013.

