Мақалада мектептегі мазасыздық психикалық бұзылыс ретінде қарастырылады, бұл көбінесе бейімделу процестерінің күрделілігіне орай мектепке дайындықтың аздығымен байланысты болады. Мақалада мектептегі мазасыздықтың көріну ерекшеліктері мен себептері көрсетілген. Мектептегі мазасыздық білім алушылардың мінез-құлқына, оқу процесіне және басқалармен қарым-қатынасына теріс әсер етуі мүмкін әртүрлі белгілермен көрінуі мүмкін деп болжанады. Психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларындағы мазасыздық проблемасы диагностиканы, балалардың жеке ерекшеліктерін ескеруді және бейімделген жұмыс әдістерін қолдануды қамтитын кешенді тәсілді қажет етеді. Бұл олардың жағдайын жеңілдетіп қана қоймай, сонымен қатар табысты әлеуметтенуі мен оқуына ықпал етеді.
Зерттеудің тиісті тәжірибесін анықтау үшін біз шетелдік және отандық әдебиеттерге шолу жасадық, мазасыздықты зерттеу үшін әртүрлі әдістер таңдалды: бақылау, әңгімелесу, жеңілдетілген сауалнамалар мен тест тапсырмалары, мұғалімдермен сұхбат, іс-әрекет өнімдерін талдау. Зерттеу балалық шақтағы мазасыздықтың негізгі себептерін, көріністері мен салдарын; балалардың эмоционалды жағдайы мен әлеуметтік бейімделуін жақсартуға бағытталған мазасыздықты түзету әдістерін анықтауға мүмкіндік берді.
Мұғалімдер мен ата-аналарға уақытылы диагностикалық зерттеу материалдары, түзете дамыту сабақтарының тапсырмалары, қолданылған әдіс-тәсілдер және бастауыш сынып оқушыларының мектептегі мазасыздығын төмендету бойынша психологиялық-педагогикалық ұсыныстар зерттеу нәтижелері болып табылады, бұл эмоционалды жағдайы мен оқу жетістіктерін жақсартатын психикалық дамуы тежелген балалар үшін қолдау ортасын құруға бағытталған

