Жастық кезеңдегі ұялы байланыстарды шамадан тыс пайдалану мәселелері қаралды. Ақпараттық технологиялардың дамуы әр адамның жеке өзіндік смартфонға ие болатын кезеңге жетті. Заманауи смартфондардың үнемі жаңарып отыратын функционалдығы, көптеген қосымшалары әр бір даму үстіндегі адамның қызығушылығын артырады. Соған орай, құзіреттілікті қалыптастыру үшін өз мүмкіндіктерімен адамдарды баурап алып, ғылымның әр саласында алаңдатушылықтар туғызып отыр.
Білім беру ортасында пайдалану үлкен әлеуетке ие, телефон жанжалдардың себебі, сабаққа кедергі келтіреді және бәсекелестікке алып келіп жатады. PUMP (Problematic use of mobile phone) сауалнамасының қазақ тіліндегі нұсқасын қолдану арқылы ұялы телефондағы әр түрлі байланыс қосымшаларын түрлі мақсаттарға және оқу іс-әрекетінде пайдалу арасындағы құрылымдық компонентерді ашуға мүмкіндік берді. Әлеуметтік желілердегі белсенді болу телефонды проблемалы пайдаланудың болжаушысы бола алатындығы анықталды. Зерттеу нәтижелері ұялы байланыстарды пайдаланудың шамадан тыс орын алуы тұлғалық даму мен оқу іс-әрекетіне теріс әсер ететінін көрсетеді. Зерттеуге Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университетінің педагогикалық бағыты бойынша білім алатын жалпы саны 130 студент қатысты. Жас шамасы бойынша 18-19 жасты құрады.

