Бұл мақалада академиялық жүктеменің студенттердің психологиялық денсаулығына әсеріне байланысты туындайтын проблемалық мәселелер қарастырылады. Жұмыстың мақсаты-Диагностикалық тәсіл арқылы академиялық жүктеменің студенттердің психологиялық денсаулығына әсерін зерттеу және бағалау. Зерттеу әдістері: әдебиеттерді талдау; бек депрессиясының өзін-өзі бағалау шкаласы және "САН" сынағы бойынша студенттерді диагностикалау; бірінші және соңғы курс студенттеріне сауалнама жүргізу; статистикалық және аналитикалық талдау. Диагностика процесінде студенттердің мазасыздықтың орташа деңгейін көрсететіні, депрессиялық жағдайларды жиі бастан кешіретіні, сондай-ақ жалпы психологиялық денсаулық деңгейінің жеткіліксіздігі анықталды. Мазасыздық пен депрессияның ең жоғары көрсеткіштері бірінші курс студенттерінде байқалады, ал соңғы курста бұл көрсеткіштер мен әл-ауқаттың жақсаруы байқалады. Сауалнама нәтижелері оқу жүктемесінің кейбір аспектілері мен студенттердің психологиялық денсаулық жағдайы арасындағы байланысты растайды. Кешенді диагностика академиялық жүктеменің студенттердің психологиялық денсаулығына әсерін анықтауға мүмкіндік береді.
АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖҮКТЕМЕНІҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫНА ӘСЕРІ: ДИАГНОСТИКАЛЫҚ АСПЕКТ
Жарияланған April 2025
720
539
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
академиялық жүктеме
психологиялық денсаулық
студенттердің ерекшеліктері
мазасыздық
диагностика
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Azizova, A., Baimoldina , L. , Zhangaliyeva , Z. і Kabirova , N. 2025. АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖҮКТЕМЕНІҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫНА ӘСЕРІ: ДИАГНОСТИКАЛЫҚ АСПЕКТ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 82, 1 (Квіт 2025), 161–174. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.82.1.014.

