Бұл мақалада жоғары сынып оқушыларын өз бетінше өмір сүруге дайындауға, өзгермелі жағдайларға тез бейімделуге, қиын жағдайларда шешім қабылдауға, топтарда жұмыс істеуге және басқалармен тиімді қарым-қатынас жасауға бағытталған жұмсақ дағдыларды дамыту әлеуеті қарастырылады. Осы жас тобында осы дағдыларды тиімді дамытуға қатысты көптеген қиындықтар бар.
Әртүрлі дереккөздерді талдау синектиканы жоғары сынып оқушыларының жұмсақ дағдыларын дамытудың тиімді әдісі ретінде анықтады, өйткені ол жоғарыда аталған мәселелерді шешеді. Сауалнамалар мен бақылау зерттеулерін қамтитын педагогикалық эксперимент барысында "4k" шеңберіндегі жұмсақ құзыреттіліктердің даму деңгейі—шығармашылық, қарым—қатынас, сыни тұрғыдан ойлау және ынтымақтастық - "Кері байланыс", "Ситуациялық Модельдеу", "Топтық Жұмыс", "Шығармашылық Ойлау", "Миға шабуыл", "Қарым-қатынас" және викториналық ойындар. Синектиканы жүзеге асыру эксперименттік топтағы жоғары сынып оқушыларының барлық жұмсақ дағдыларының дамуына, әсіресе шығармашылық және коммуникативтік қабілеттерін арттыруға оң әсер етті. Демек, жоғары сынып оқушыларының жұмсақ дағдыларын дамыту үшін синектиканы жалпы қолдану бойынша ұсыныстар жасалды.
Зерттеудің практикалық маңызы зор, өйткені алынған нәтижелерді тәрбиешілер орта мектеп оқушыларының жұмсақ дағдыларын арттыруға бағытталған оқытудың жаңа әдістерін әзірлеу үшін пайдалана алады.