Тәрбиеленушілерге әлеуметтік өзара әрекеттестіктің алғашқы сынамасын, әлем мен өзін-өзі тану сынамасын бере отырып, мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйесі мұғалімдерден өз білімі мен тәжірибесін шығармашылық түрлендіру қабілетін талап етеді. Болашақ педагогикалық іс-әрекетте қажетті білім, білік, құзыреттілік дәстүрлі дәріс-семинар жүйесі арқылы оқыту нәтижесінде ғана емес, сонымен қатар өздігінен білім алуға барысында да көрінеді. Бүгінгі таңда жоғары мектеп білім алушылардың тәуелсіздігін дамытуға бағытталған, ол қазіргі заманғы дайындық технологияларымен дағдыланған дағдылардан тұрады.
Бұл мақалада Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университетінің студенттерін, мектепке дейінгі ұйымдардың болашақ педагогтарын өздігінен білім алуға дайындауда жобалар әдісін қолдану тәжірибесі талданады. Автор жобалық оқыту зерттеулерін теориялық талдауға негізделген жоба әдісін таңдауға негізделген тәжірибелік-эксперименттік қызметтің нәтижелерін ұсынады. Жұмыстың ерекшелігі-қашықтықтан оқыту жағдайында жобалық әдісті қолдану ерекшелігін анықтау.